Moda
Visionaire obilježio Calvin Klein
Naslov i tema posljednjeg izdanja najbolje opisuju prekrasnu naslovnicu koja je sama za sebe dizajnersko remek djelo
Svi ljubitelji mode znaju za Visionaire - kultni modni magazin, modnu bibliju ili kako se sami nazivaju 'album mode i umjetnosti', koji svaki puta dolazi u novom formatu, a proizvodi se u ekskluzivnom, limitiranom broju izdanja. Visionaire izlazi tri puta godišnje, svaki puta s drugom temom i u drugom formatu za koji su zaslužni umjetnici koji surađuju s časopisom.
Još od 1991. godine, kada je počeo izlaziti, Visionaire nam približava radove poznatih umjetnika, kao i onih koji će to tek postati, ali i modnih urednika, dizajnera i drugih interesantnih osobnosti. Posljednje, 56. izdanje nazvano SOLAR, obilježila je suradnja s Calvin Kleinom.
Naslov i tema posljednjeg izdanja najbolje opisuju prekrasnu naslovnicu koja je sama za sebe dizajnersko remek djelo.
Naime, dok ste u zatvorenom prostoru pod normalnim osvijetljenjem u rukama držite u potpunosti bijelu naslovnicu s bijelim 'vezom' i crno-bijelim fotografijama unutra, no kada izađete van i izložite Visionaire direktnoj sunčevoj svjetlosti vez s likom ptice dobiva boje, kao i fotografije unutar magazina. I sve to zahvaljujući najnovijoj tehnologiji printanja.
Ptica u letu s upravo opisane famozne naslovnice temelji se na fotografiji umjetnika Roe Ethridgea, a osim njega ovome su izdanju doprinijeli i mnogi drugi umjetnici - Mario Sorrenti, Yoko Ono, Peter Lindbergh…
Cecilia Dean, suosnivačiva Visionairea izjavila je kako su spajajući Visionaire i Calvin Klein Collection dobili 'brak estetike i inovacije'.
"Razvili smo tintu tako da djeluje na printu, no orginalno smo ove tinte zamišljali korištene na nitima i tkanini. Odmah smo zamislili odjeću koje se pretvara iz bijele u bogate boje. Calvin Klein Collection bila je prirodan odabir, zbog minimalističke estetike i geometrijskih utjecaja Francisco Coste i Italo Zuchellijevih eksperimentiranja s novim tehnikama", objasnila je Dean odluku Visionaire-a.
Oni koji žele sebe, ili nekog drugog, počastiti ovim ekskluzivnim izdanjima, mogu ih pronaći u Calvin Klein Collection trgovini u New Yorku i drugim glavnim trgovinama po cijeni od 250 dolara. A mi već nestrpljivo iščekujemo 57. izdanje i, naravno, novu naslovnicu.
Više na Moda.hr
Vezane vijesti
-
Apax je konsolidiranjem kompanije pomogao da se brend Tommy Hilfiger ponovo oporavi i povrati slavu
-
-
Zvuči poput priče iz bajke? Upravo je takav i Tarinin nakit!
-
“Iako ste nesigurni, ne pokazujte to!”
Izdvojeno
-
Stoga, britanska frizerka Margot Thorne preporučuje pranje četke barem jednom tjedno, posebno za one s prirodno kovrčavom ili tankom kosom, prenosi Express. Pa, kako očistiti četku?
-
Još jedna od poznatih trgovina u Zadru s prostorom na Poluotoku odlučila je dignuti sidro.
-
Ako imate problema s internetom, ne mora uvijek uzrok biti loš signal koji dolazi od operatera – ponekad je rješenje mnogo jednostavnije, a možda vam ne bi palo na pamet.
-
Danas se slavi blagdan Svih svetih ili Sisvete. Blagdan Svih svetih je i državni praznik u Republici Hrvatskoj na koji građani tradicionalno obilaze groblja u spomen na svoje najmilije.
Reci što misliš!