Moda
Visionaire obilježio Calvin Klein
Naslov i tema posljednjeg izdanja najbolje opisuju prekrasnu naslovnicu koja je sama za sebe dizajnersko remek djelo
Svi ljubitelji mode znaju za Visionaire - kultni modni magazin, modnu bibliju ili kako se sami nazivaju 'album mode i umjetnosti', koji svaki puta dolazi u novom formatu, a proizvodi se u ekskluzivnom, limitiranom broju izdanja. Visionaire izlazi tri puta godišnje, svaki puta s drugom temom i u drugom formatu za koji su zaslužni umjetnici koji surađuju s časopisom.
Još od 1991. godine, kada je počeo izlaziti, Visionaire nam približava radove poznatih umjetnika, kao i onih koji će to tek postati, ali i modnih urednika, dizajnera i drugih interesantnih osobnosti. Posljednje, 56. izdanje nazvano SOLAR, obilježila je suradnja s Calvin Kleinom.
Naslov i tema posljednjeg izdanja najbolje opisuju prekrasnu naslovnicu koja je sama za sebe dizajnersko remek djelo.
Naime, dok ste u zatvorenom prostoru pod normalnim osvijetljenjem u rukama držite u potpunosti bijelu naslovnicu s bijelim 'vezom' i crno-bijelim fotografijama unutra, no kada izađete van i izložite Visionaire direktnoj sunčevoj svjetlosti vez s likom ptice dobiva boje, kao i fotografije unutar magazina. I sve to zahvaljujući najnovijoj tehnologiji printanja.
Ptica u letu s upravo opisane famozne naslovnice temelji se na fotografiji umjetnika Roe Ethridgea, a osim njega ovome su izdanju doprinijeli i mnogi drugi umjetnici - Mario Sorrenti, Yoko Ono, Peter Lindbergh…
Cecilia Dean, suosnivačiva Visionairea izjavila je kako su spajajući Visionaire i Calvin Klein Collection dobili 'brak estetike i inovacije'.
"Razvili smo tintu tako da djeluje na printu, no orginalno smo ove tinte zamišljali korištene na nitima i tkanini. Odmah smo zamislili odjeću koje se pretvara iz bijele u bogate boje. Calvin Klein Collection bila je prirodan odabir, zbog minimalističke estetike i geometrijskih utjecaja Francisco Coste i Italo Zuchellijevih eksperimentiranja s novim tehnikama", objasnila je Dean odluku Visionaire-a.
Oni koji žele sebe, ili nekog drugog, počastiti ovim ekskluzivnim izdanjima, mogu ih pronaći u Calvin Klein Collection trgovini u New Yorku i drugim glavnim trgovinama po cijeni od 250 dolara. A mi već nestrpljivo iščekujemo 57. izdanje i, naravno, novu naslovnicu.
Više na Moda.hr
Vezane vijesti
-
Apax je konsolidiranjem kompanije pomogao da se brend Tommy Hilfiger ponovo oporavi i povrati slavu
-
-
Zvuči poput priče iz bajke? Upravo je takav i Tarinin nakit!
-
“Iako ste nesigurni, ne pokazujte to!”
Izdvojeno
-
17.siječnja u 10:00 sati u HNK Zadar još jedna Kava s glumcima - imate priliku upoznati Alena Liverića!
-
Kako kukci znaju kada trebaju ići u hibernaciju, gdje i kako provode hladne periode – priču za The Conversation donosi doktorandica zoologije sa Sveučilišta u Stockholmu Anna Brødsgaard Shoshan.
-
Poziv za prijavu aktivnosti/projekata koji se odnose na kulturne, sportske, znanstvene i edukacijske aktivnosti te su isključivo namijenjene studentima vrijedi do kraja siječnja.
-
Svi koji imaju slab sluh, ali ne nose slušni aparat, trebali bi razmisliti još jednom jer je utvrđeno da pomaže ljudima da žive dulje, prema Sveučilištu Južne Kalifornije (USC).
Reci što misliš!