Lifestyle

Moda

Channing Tatum novi je ljubimac Hollywooda

Channing Tatum novi je ljubimac Hollywooda

Godine 2004. ulazi u svijet televizije i filma

Vrijeme kao da je na njegovoj strani, jer otkako je počeo pa sve do danas, ne prestaje pobuđivati pažnju javnosti, iako nije poput mnogih zvijezda postao planetarno popularan preko noći.

U njegovom slučaju, čitava priča vrti se usporenije, no što smo navikli u današanja hiperaktivna vremena. Tko, zna, možda će upravo zbog toga trajati?

Channing Tatum novi je ljubimac Hollywooda iako iza sebe ima tek nekoliko filmova, a poznat je i kao vrlo uspješan model. Rođen je 1980. godine u Cullmanu (Alabama), no u dobi od 6. godina seli u Mississipi gdje provodi djetinjstvo, dok je mladost proveo u Floridi.

Otkad zna za sebe bavi se sportovima kao što su američki nogomet i baseball, pa ne treba ni čuditi otkud tijelo za kojim su poludili dizajneri i modne kuće kao što su Dolce&Gabbana, Nautica, Emporio Armani, Abercrombie&Fitch...

Prije pojavljivanja na pistama i oglasima slavnih modnih imena, Tatum se bavio i plesom što mu je uvelike pomoglo u karijeri (film "Step Up"), a još 2002. godine pojavio se u reklami za Pepsi. Za prvi posao je bio plaćen svega 400 dolara.

Godine 2004. ulazi u svijet televizije i filma. CSI Miami bio je i više no dobar početak, a 2005. godine glumi košarkaša (kako predvidljivo, zar ne?) u drami "Coach Carter" sa Samuel L. Jacksonom. Godine 2006. film "She's the Man" u kojem također glumi odlično prolazi na kino blagajnama zaradivši 57 milijuna dolara, pa iste godine Tatum glumi u filmu "Step Up" koji je od gore navedenih možda i najpoznatiji široj hrvatskoj publici.

Sve do danas snimio je još nekoliko uspješnih filmova, no Tatum čeka onaj koji će ga zaista vinuti u sam vrh. Njegov izgled počiva na temeljima muževnosti, no to bi mu mogla biti prepreka, jer je do sada dobivao uloge koje su ga 'ukalupile' i koje nisu shvaćene najozbiljnije. No, ako mu kojim slučajem filmska karijera stane (u što mi ne vjerujemo), uvijek se može vratiti poziranju za razne kampanje i tako još jednom pokazati što je Hollywood propustio.

Više na Moda.hr


Reci što misliš!