Lifestyle

Moda

Dok jednom ne smrkne, drugom ne svane

Dok jednom ne smrkne, drugom ne svane

No Aspreyu nije išlo tako dobro

U središnjici i dalje ne žele komentirati špekulacije kako će francuski luksuzni brand Hermès kupiti nakit Asprey.

 

Otkako je prošli tjedan objavljeno izvješće kako je Hermès za 75 milijuna funti osigurao trgovinu nakita Asprey u londonskom New Bond Street-u, pojavile su se glasine kako je time zapravo kupljen sam brand.

Hermès, kojemu je kreativni direktor Jean Paul Gaultier, proteklih je šest mjeseci povećao promet za više od 7% ma 874,9 milijuna eura u sve to unatoč globalnoj ekonomskoj krizi.

No Aspreyu nije išlo tako dobro. Oni su otišli u minus posljednjih sezona, a samo prošle godine prodaja im je pala za 4 milijuna funti, a investitori su priznali kako neće moći biti podrška još dugo. Je li to rezultiralo kupnjom Aspreya od strane Hermèsa, još se ne zna.


A priča se i kako Hermès naveliko "tuče" Chanel u prodaji u trgovinama na New Bond Street-u. Čini se kako za neke krize očigledno nema i kako jedino Hermèsu sviće.

Više na Moda.hr


Reci što misliš!