Šoping
Pražnjenje džepova: Mislite da vi odlučujete što ćete kupiti? Kakva greška!
Marketinški trikovi započinju već kod samog ulaska u trgovinu
Raskošno uređen izlog kao iz bajke natjera vas da uđete. Najljubazniji osmijeh prodavačice koji ste ikada vidjeli, zaslijepi vas na samom ulasku u trgovinu. Uredno složene police, blještavi natpisi sniženja, ugodna umjereno glasna glazba, ...
Niste ni trepnuli, a već ste potrošili i više od planiranog, a sve to
zahvaljući genijalnim marketinškim trikovima koji vas uvijek iznova
zateknu nespremne. Ipak, posao trgovca je da proda kako zna i umije, pa
makar to bilo loše po vaš ionako prazan novčanik. Marketinški trikovi
započinju već kod samog ulaska u trgovinu, piše Večernji list.
"Lijep izlog je poziv da se uđe u trgovinu, izgled prodavaonice
razlog da se ostane, a prodavačica razlog da se kupi! Sve je marketinški
osmišljeno. Najsitniji artikli nalaze se kod blagajne, a najvažnije
stvari često su smještene u pozadini trgovine poput primjerice kruha i
mlijeka u trgovačkim lancima", ističe Aleksandra Ivljev zadužena za razvoj poslovanja u agenciji za mystery shopping Heraklea.
Različite akcije poput kupi jedan, drugi gratis, 3 za 2, kričavi
natpisi o akcijama i sniženjima, trgovački su trik koji uvijek pali.
"Kupci donose odluke u kupnji na temelju emocija. Primjerice, riječ 'samo' ispred nekog iznosa je marketinška fora. Zbog silnih akcija, kupac ma osjećaj da je nešto dobio ", kaže Aleksandra Ivljev zadužena za razvoj poslovanja u agenciji za mystery shopping Heraklea.
O osvjetljenju u trgovini, pak, ovisi kako će neki proizvod
izgledati i biti prezentiran. Posebno istaknuti i osvijetljeni proizvodi
privlače veću pažnju kupaca. Glazba je detalj koji kupce navodi da
ostanu duže u trgovini ili da izlete odmah iz nje!
"Umjerena glasnoća glazbe je idealna u trgovinama. Zbog preglasne glazbe, otežana je komunikacija s prodavačem. Neki dućani za mlade, unatoč otežanoj komunikaciji, imaju glasnu urbanu glazbu", objasnila je Aleksandra Ivljev.
Vezane vijesti
-
Rođendanska slavlja, promotivne akcije, besplatne igraonice za najmlađe i nove zimske kolekcije na policama trgovina dovoljan su razlog za odlazak u jedan od centara
-
Blagdani su tradicionalno razdoblja kad se u trgovini troši više nego obično, a prosječno hrvatsko kućanstvo u uskrsnom tjednu potroši oko 15 posto više nego u običnim tjednima tijekom godine.
-
Zbog sve većeg broja novozaraženih koronavirusom i dodatnih restriktivnih mjera, više vremena provodimo u vlastitom domu, izbjegavajući javna okupljanja
-
Ako baš morate kupovati za vrijeme najvećih gužvi, stručnjaci preporučuju dezifenckiju ruku i kolica.
Izdvojeno
-
Iako sastojci poput šećera, brašna i praška za pecivo imaju značajan rok trajanja, te namirnice obično mogu trajati duže od navedenog. No, u tom slučaju je važno kako ih pravilno skladištiti.
-
Zajednica udruga HVIDR-a Zadarske županije i Grad Zadar, u utorak 26. studenog s početkom u 11 sati , u Press centru Sportskog centra Višnjik, organiziraju predavanje s temom „Tjelesno vježbanje i zdravlje osoba s invaliditetom i njihovih obitelji“
-
U utorak, 26. studenoga Udruga Pčelara „Dalmatina“ Zadar organizira predavanje će vas uputiti kako da u vlastitom vrtu proizvedete zdravu hranu cijele godine u izazovnim uvjetima
-
Već tradicionalno, nakon otvorenja manifestacije Zimski park ’24/’25. na Višnjiku, u goste su nam došla djeca iz dječjeg vrtića Radost, područnih objekata Višnjik, Višnjik II, Višnjik III, Voštarnica, Galeb, Bokanjac, Vruljica i Bili Brig, dječjeg vrtića Latica te osnovne škole Voštarnica.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.