Kava, kupovina, rođendani, igraonice...
Hrvati obaraju rekorde u trgovačkim centrima
Rođendanska slavlja, promotivne akcije, besplatne igraonice za najmlađe i nove zimske kolekcije na policama trgovina dovoljan su razlog za odlazak u jedan od centara
Ni gužve ni nedostatak novca, očito, Hrvate ne sprečavaju da odu u šoping. Poslije 'ljetne suše', trgovački centri bilježe rekordnu posjećenost jer naši sugrađani svoje dragocjeno slobodno vrijeme ne znaju provesti drugdje nego u - šoping-centrima, prenosi danas.net.hr .
"Redovito vikendima odlazim u trgovačke centre, osobito sada kad je lošije vrijeme. Obilazim s prijateljicama trgovine, odemo na kavu i kupimo stvari koje inače možda ne bismo kupile. Ti izleti vikendom nisu jeftini i stoje me u prosjeku oko 500 kuna", ističe 29-godišnja Zagrepčanka Maja Bistrički za Večernji list.
Rođendanska slavlja, promotivne akcije, besplatne igraonice za najmlađe i nove zimske kolekcije na policama trgovina dovoljan su razlog za odlazak u jedan od centara. U većini je bogata i gastro ponuda, pa mnogi odluče i obiteljski ručak pojesti u nekom od centara.
City Center One i Avenue Mall proteklog vikenda posjetilo je zajedno više od 200.000 ljudi, što je i njihov rekord.
"Poslije rekordne subote u rujnu s 37.000 posjetitelja, prošla nam je nedjelja bila rekordna u godini s više od 35.000 posjetitelja. Porasla je i prosječna potrošnja, prema našim izračunima 13 posto u rujnu, u usporedbi s rujnom 2009.", ističu iz City Centera One.
Niti Avenue Mall nije prošao ništa lošije. Proteklog je vikenda zabilježio rekordnu posjećenost ove jeseni, te je centar u tri dana posjetilo više od 100.000 ljudi. Također, prometi u rujnu ove godine znatno su veći nego u rujnu prošle godine.
Centar Westgate kraj Zaprešića u prohladne dane kupce mami tematskim tjednima, poput tjedna kozmetike, tjedna sporta, tjedna tehnike i tjedna mode, a rezultate očito daju i besplatni autobusi koji voze do centra. Prosječna se transakcija po posjetitelju u Westgateu povećala 35 posto.
Garden Mall, koji je smješten u Dubravi, tamošnjim je posjetiteljima i svojevrsna 'špica'. Posjećenost je ove jeseni konstantno dobra i ne oscilira previše bez obzira na vremenske prilike
Ni gužve ni nedostatak novca, očito, Hrvate ne sprečavaju da odu u šoping. A iako bi mnogi samo mogli gledati izloge, većina ipak nešto kupi, pa makar i na rate, piše Večernji list.
Vezane vijesti
-
Zbog sve većeg broja novozaraženih koronavirusom i dodatnih restriktivnih mjera, više vremena provodimo u vlastitom domu, izbjegavajući javna okupljanja
-
Marketinški trikovi započinju već kod samog ulaska u trgovinu
-
Hrvati se u velikim trgovačkim centrima najčešće zadržavaju do dva sata
-
Blagdani su tradicionalno razdoblja kad se u trgovini troši više nego obično, a prosječno hrvatsko kućanstvo u uskrsnom tjednu potroši oko 15 posto više nego u običnim tjednima tijekom godine.
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.