Lifestyle

Čime ćete oduševiti šefa?

Tko se dobro promovira izvan radnog vremena, osvaja šefa

Tko se dobro promovira izvan radnog vremena, osvaja šefa

Nikad, baš nikad, ne idite na razgovor za posao a da niste temeljito istražili tvrtku i njezino poslovanje

Prva profesionalna zapovijed stručnjaka za odnose s javnošću (engl. skraćenica PR) odnosi se na privatnu sferu - dok kod kuće “surfate”, mudro se predstavljajte na društvenim mrežama. Vaši prijatelji na Facebooku, Twitteru i LinkedInu ne bi trebali čitati statuse poput “šef mi je totalni moron”, prenosi 24sata.hr

- Svatko se može poslužiti taktikama stručnjaka za odnose s javnošću kako bi unaprijedio talente i tako poboljšao karijeru - tvrdi Jessica Kleiman, PR agentica i koautorica knjige “Budi sam sebi najbolji PR: Kako iskoristiti tehnike odnosa s javnošću da bi bio primijećen, zaposlio se i napredovao”.

- U PR-u ništa se ne smatra neslužbenim jer nikad ne znate tko sjedi iza vas u autubosu dok se prijatelju žalite na šefa ili tko čita vaš privatni profil - upozorava Jessica Kleiman. 

Druga zapovijed moćnog PR sektora je - razmislite o trima stvarima kojima se želite predstaviti budućem poslodavcu. Neka to bude nešto upečatljivo, čime ćete se izdvojiti iz gomile.

Čak i ako idete na razgovor za posao u tvrtku iz snova, ne dopustite da vas paralizira strah. Sjetite se da vrijedite bez obzira na to kako će proći intervju.

Odradite li dobro nekoliko projekata, ne očekujte hvalospjeve. I ne živite na staroj profesionalnoj slavi. Biti maher svog zanata zahtijeva stalno potvrđivanje.

Nikad, baš nikad, ne idite na razgovor za posao a da niste temeljito istražili tvrtku i njezino poslovanje, savjetuje J. Kleiman. Pročitajte internetske stranice potencijalnog poslodavca. Što više znate o tvrtki, to je veća šansa da bolje predstavite svoju buduću ulogu u njoj.

Jedna od prvih lekcija koju PR stručnjaci nauče je da se ništa ne isplati na brzinu. Umjesto nerealnih očekivanja koja sama od sebe padaju s neba, uložite vrijeme i trud u stvaranje kvalitetnih kontakata koji vam mogu pomoći u poslovnoj budućnosti, tvrdi J. Kleiman.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.