Sindrom Petra Pana
Uspješne žene pretvaraju muškarce u dječake
Reklame i marketing u društvu populariziraju određeni način života mlađih osoba stvarajući socijalni fenomen životnog razdoblja između adolescencije i odrasle osobe
Autorica knjige Kay S. Hymowitz tvrdi kako sve veći napredak žena za vrijeme školovanja ali i na radnome mjestu dodatno pojačava učinak 'sindroma Petra Pana' kojd suprotnog spola, odnosno raste broj muškaraca koji nikada ne odrastu te se cijeli život ponašaju poput tinejdžera.
Kako tvrdi autorica, promjena hijerarhije spolova muškarce čini nesigurnima po pitanju njihove uloge u društvu. Sve veći broj obrazovanih žena i njihov uspjeh u poslovnom svijetu usporava i odgađa sazrijevanje muškaraca.
Današnji muškarac je poput glumca u kakvoj drami i jedino što zna je ono što ne smije reći. Mora se dokazati na tržištu rada no ne smije se ponašati zapovjednički niti biti previše samouvjeren. Mora biti senzibilan i pametan, ali ne i drzak.
Kay S. Hymowitz tvrdi kako danas mlađe muškarce doživljavamo na jednak način poput tinejdžera u prošlom stoljeću te da taj trend utječe na promjenu demografske slike. Reklame i marketing u društvu populariziraju određeni način života mlađih osoba stvarajući socijalni fenomen životnog razdoblja između adolescencije i odrasle osobe, u kojemu muškarci često ostanu zauvijek zarobljeni.
Autorica knjige svoje tvrdne o sindromu 'Petra Pana' povezuje s filmom 'Zalomilo se' iz 2008. godine u kojemu glavne uloge utjelovljuju Seth Rogen kao tipični muškarac koji nije spreman odrasti te Katherine Heigl koja igra ulogu žene koja trči za karijerom.
'Današnje žene su vrlo uspješne na radnim mjestima i znaju se same brinuti o sebi te su supruzi i očevi opcionalan izbor, a kvalitete koje je su kod muškarac prije bile tražene, poput hrabrosti, smjelosti i odanosti , danas nisu popularne,' tvrdi Kay S. Hymowitz.
Postotak mladih visokoobrazovanih ljudi se udvostručio između 1960. i 2000. godine, međutim u toj brojki je samo 27 posto muškaraca u dobi od 25 do 34 godina u usporedbi s 34 posto žena.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Ivica Sikirić Ićo predstavlja pjesmu i spot "Dok srce ne pronađe nju" koja je uz tople stihovi i melodiju savršena za proljeće i sve koji još uvijek vjeruju u pravu ljubav
-
"Ova donacija je iznimno značajna za nas. Pokazuje koliko ljudska solidarnost može prijeći granice i povezati nas u najljepšim vrijednostima čovječanstva," rekao je ravnatelj bolnice, izv. prof. dr. sc. Mladen Mavar.
-
Posjetitelji će degustirati paške gastronomske specijalitete i delicije uz prigodne uskršnje slastice.
-
Rođena je 1992. godine u Zadru. Diplomirala je slikarstvo na Nastavničkom odsjeku na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu 2018. godine. Dobitnica je Rektorove nagrade 2017. godine.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.