Lifestyle

Istraživanje pokazalo

Osjećamo se seksi kad nosimo Victoria's Secret vrećicu

Osjećamo se seksi kad nosimo Victoria's Secret vrećicu

Žene se najčešće osjećaju seksi kad na sebi imaju senzualno i udobno donje rublje, no najnovije istraživanje pokazuje da potrebno puno manje kako bi se žena osjećala ugodno u svojoj koži.

University of Minnesota provelo je istraživanje koje je pokazalo da se žene osjećaju seksi čak i kad samo drže vrećicu poznate marke donjeg rublja, Victoria's Secret. Istraživači su zaključili da ljudi povezuju taj američki brand donjeg rublja, čija su zaštitna lica bile Heidi Klum i Miranda Kerr, s pojmovima "glamurozno" i "seksi". Time je potvrđeno da potrošači smatraju kako kupovinom određenog branda dobivaju nešto od karakteristika koje se vezuju uz određenu trgovačku marku.

Žene koje su viđene na javnim mjestima s Victoria's Secret vrećicom u ruci osjećale su se privlačnije, ženstvenije i seksipilnije od žena koje su nosile običnu ružičastu vrećicu. "Čak nisu ni morale koristiti njihove proizvode, samo od nošenja vrećice osjećale su se ljepše", izjavila je voditeljica studije, Deborah Roedder John za The Daily Telegraph. Kaže kako su proveli istraživanje na 85 žena, jer su željeli saznati osjećaju li se ljudi bolje kad koriste određeni brand.

Slične su rezultate dobili kod ljudi koji su koristili penkale s logom prestižnog sveučilišta. Ti su ispitanici rekli kako se osjećaju pametnije. "Ljudi su iznenađujuće podložni utjecaju brandova", rekla je profesorica.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.