Miriše na lovu
Miris 'bogatstva' najviše privlači žene
Prema brojnim anketama, velika većina muškaraca i žena najbolje reagira na lik i djelo Georgea Clooneya
U potrazi za odgovorom na pitanje kakav to muški miris privlači žene, marketinški stručnjaci došli su do zaključka da je to jednostavno miris 'bogatstva'.
Da ne bi ispali previše vulgarni, tvrdnju su ublažili objašnjenjem da - osim uobičajenih muških kvaliteta - žene zapravo privlači stabilnost. Jesu li one krive što (nažalost) novac sugerira stabilnost?
Vođen tom idejom, američki parfemski brend Bond No.9 unutar linije posvećene Andyju Warholu lansirao je Success is a Job in New York. Dug naziv za parfem koji navodno 'miriše na lovu'.
Ima li za miris bolje reklame od lica (i tijela) uspješnog muškarca? Prema standardima zanimljivim marketinškim stručnjacima, danas je malo tko toliko uspješan kao holivudski glumci. Imaju prepoznatljiva lica, publici je odmah jasno kakve vrijednosti zastupaju i što poručuju o nekom proizvodu.
Prema brojnim anketama, velika većina muškaraca i žena najbolje reagira na lik i djelo Georgea Clooneya. Ženama je 'napet', a muškarci su toga svjesni pa im imponira tip poput njega. No kako lijepi George ne može (niti vjerojatno želi) biti zaštitno lice svih mogućih proizvoda, parfemske kuće stalno tragaju za 'sljedećim Clooneyem' koji će utjeloviti njihov novi miris.
Zanimljivo je da je prije desetak godina bilo nemoguće dobiti velikog holivudskog glumca za zaštitno lice bilo čega. Daleko od toga da im se nije nudio dobar novac. Pojavljivanje u reklamnim kampanjama smatralo se sigurnim krajem ozbiljne glumačke karijere.
Tek kad se Robert de Niro kao prvi holivudski velikan pojavio u reklamnoj kampanji za jednu kartičnu kuću, tabu je srušen, nestalo je stigme i za ostale glumce. Reklamne kampanje preplavila su poznata lica s velikih i malih ekrana. Patrick Dempsey za Avon, Jude Law za Dior, James Franco za Gucci, Vincent Cassel za YSL…
Vezane vijesti
-
-
Korisnik Reddita upitao je bogate ljude koji su njihovi najveći problemi, a odgovori bi vas mogli iznenaditi.
-
Europska komisija je odobrila 530 dodatnih milijuna eura Hrvatskoj za očuvanje radnih mjesta iz Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa “Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.
-
Šahovnica, geografska karta Hrvatske, kuna, glagoljica i prikaz Dubrovnika - pet je odabranih motiva za nacionalnu stranu RH na kovanici eura koji su u četvrtak upućeni u savjetovanje s javnošću, koje će trajati do 15. srpnja.
Izdvojeno
-
U idućih godinu dana trebala bi početi realizacija ključnih ulaganja u Zadarskoj županiji, za koje je osigurano 43 milijuna eura, najavio je u ponedjeljak ministar regionalnoga razvoja i fondova EU Šime Erlić na susretu župana Božidara Longina s gradonačelnicima i načelnicima.
-
Spektakularni početak najavljuje cijeli niz odličnih događaja na zadarskom Adventu, koji će, prema svemu sudeći, još jednom biti omiljeno okupljalište za sve koji vole dobru glazbu, izvrsnu gastronomiju i posebnu blagdansku atmosferu.
-
Župan Božidar Longin sa suradnicima održao je redoviti radni sastanak s gradonačelnicima i načelnicima s područja Zadarske županije.
-
Večeras u Svečanoj dvorani Sveučilišta u Zadru s početkom u 19 sati nastupaju profesori Glazbene škole Blagoje Bersa koji već tradicionalno u ovo doba izvode zajednički koncert.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.