Lifestyle

'Čudotvorni' kozmetički proizvodi

Najčuvanije kozmetičke tajne

Najčuvanije kozmetičke tajne

Kozmetičke tvrtke žive od prodaje svojih proizvoda, pa ljubomorno čuvaju neke informacije koje bi im mogle ugroziti poslovanje

Svakodnevno se u medijima susrećemo s reklamama "čudotvornih" kozmetičkih proizvoda koji će nas pomladiti za čitavo desetljeće, očistiti nam kožu i učiniti nam lice blistavijim, sjajnijim i ljepšim. Iako nešto od prezentiranog u tim reklamama nije daleko od istine, svi znamo da se marketing bazira na fino upakiranim pretjerivanjima, piše she.hr

Kozmetičke tvrtke žive od prodaje svojih proizvoda, pa ljubomorno čuvaju neke informacije koje bi im mogle ugroziti poslovanje. Da bismo vam uštedjeli pokoju kunu i sačuvali vas od razočaranja krajnjim rezultatima, donosimo vam 5 najvećih tajni o kozmetičkim proizvodima koje su nekako ipak uspjele procuriti iz kozmetičkog Fort Knoxa.

1. Šamponi nisu zdravi

Pranje kose šamponom zapravo više šteti nego koristi vašoj kosi. Možda će vam se činiti čudnim, ali zbilja nije potrebno (ni zdravo) prati kosu svaki dan. Većina šampona u sebi sadrži sumpor koji je prejak i uklanja s kose prirodna ulja, što za sobom povlači korištenje balzama. Balzami pak u sebi sadrže silikon i glicerin koji sprječava kožu tjemena da diše.

Umjereno korištenje šampona, jednom do dva puta tjedno biti će sasvim dovoljno za lijepu i njegovanu kosu, a proučite i sastav proizvoda za njegu kose te birajte one bez sumpora, glicerina i silikona. I zapamtite - bitniji je način nanošenja od proizvoda kojeg nanosite. Zato posvetite pranju kose neko vrijeme, nježno masirajte tjeme i vlasi kako biste otklonili nakupljenu nečistoću.

2. UV zaštita jedino je anti-ageing sredstvo

Ako želite zadržati mladenački izgled svoje kože, svakodnevno nanosite kreme s UV zaštitom i štitite je od sunca koliko god možete umjesto da trošite malo bogatstvo na kreme protiv bora upitne učinkovitosti. Da bi krema bila učinkovita, mora u sebi sadržavati sastojke i za UVA i UVB zaštitu.

Također, prije kupnje proizvoda provjerite sadrži li on titanij-oksid, cink-oksid ili avobenzon. Iznenadili biste se koliko vodećih krema protiv UV zračenja ne sadrži u sebi ove ključne sastojke koji štite od UVA zraka koje uzrokuju rak i starenje kože.

3. Losioni za kožu ne moraju uvijek biti dobri

Svi obožavamo losione za tijelo. Divan je osjećaj imati meku i mirisnu kožu, zar ne? Međutim, treba imati na umu da je koža naš najveći organ i sve što nanesemo na nju upija se u naše tijelo. Tako ono što trenutno čini našu kožu baršunasto mekom i hidratiziranom zapravo ne mora biti tako korisno na duže staze. Neki su losioni pregusti da bi uopće prodrli u kožu pa se zadržavaju na površini uzrokujući začepljenje pora.

Ono što vašoj koži može pomoći više od palete različitih losiona je prehrana bogata omega kiselinama poput ribe i oraha. Osim toga, radije se poslužite uljima: baby ili prirodno ulje poput ulja shea maslaca, kokosa ili kakaa bit će korisnije vašoj koži od teških losiona.

4. "Prirodno" ne znači uvijek "zdravo"

S obzirom na to da je kozmetička industrija slabo regulirana, ne postoji ni pravilna regulacija proizvoda koji se reklamiraju kao "prirodni". Nije sve što se nalazi u prirodi ekstra zdravo i dobro za vas - sjetite se samo zmijskog otrova i otrovnih gljiva.

Neki prirodni sastojci u proizvodima mogu vam izazvati iritacije i alergije, a najčešći od njih su ulje mente i lavande te limun. Ovo naravno ne znači da su svi prirodni sastojci štetni - ima i prirodnih i kemijskih sastojaka koji su zdravi za kožu. Zato je iznimno važno prije kupnje proučiti kemijski sastav svakog kozmetičkog proizvoda i ne povoditi se za savjetima jer ono što je učinilo čuda za vašu prijateljicu vama zapravo može više štetiti nego koristiti.

5. Ne morate biti vjerni jednom brandu

Nije potrebno da koristite sve proizvode za njegu kože od istog proizvođača. Zbog različitosti i brojnosti sastojaka, jedan od proizvoda vjerojatno će vam štetiti, pa je zamisao da koristite kompletnu liniju zapravo besmislica. Besmislica je tim veća ako znate da je većina brandova u vlasništvu samo nekoliko velikih tvrtki poput Estee Lauder, L'Oreala, Proctor & Gamble i Johnson & Johnson.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.