Novi trend
Mame žele izgledati poput kćeri
Žene u 40-ima koje se osjećaju mladima ili očajnički žele izgledati tako rado kopiraju mlađe generacije
Naime, nije neobično vidjeti 40-godišnjakinju koja se odijeva kao da joj je 20. Pogledajmo samo Demi Moore i njezine kćeri, no sličnih primjera sve je više.
Generacije mama u svojim kćerima vide modne uzore i kopiraju njihov stil. One nemaju vremena istraživati modu i tražiti po dućanima, one idu prečicom i od svojih nasljednica kopiraju ama baš sve, od make upa i frizure do garderobe.
Žene u 40-ima koje se osjećaju mladima ili očajnički žele izgledati tako rado kopiraju mlađe generacije, a njihov je utjecaj na mlade gotovo potpuno nestao.
Jedno britansko istraživanje u kojem su sudjelovale 343 majke i kćeri u prosječnoj dobi od 44 odnosno 16 godina pokazalo je da tinejdžerice imaju nevjerojatan utjecaj na majčin izbor frizure, make upa i odjeće.
Doktorica Ayalla Ruvio sa Sveučilišta Fox School of Bussiness otkrila je da majke doslovno kopiraju kupovne navike svojih kćerki. Suprotno, kćerke će malo vjerojatno prigrliti majku kao modni uzor.
Prema jednom istraživanju iz 2009. godine, majke su potrošile u prosjeku 11.000 eura na razne kozmetičke tretmane da bi izgledale mlađe i što sličnije svojim 20-godišnjim kćerkama. Majke se, naime, dive svojim kćerima i smatraju da su naslijedile ljepotu od njih, no njihova je ljepota izblijedjela s godinama i pokušavaju je vratiti na razne načine.
Vezane vijesti
-
-
-
Romantično snimanje odradila je na plaži u Malibuu
-
Mislim da jedna drugoj često komplimentiramo
Izdvojeno
-
Večeras u Svečanoj dvorani Sveučilišta u Zadru s početkom u 19 sati nastupaju profesori Glazbene škole Blagoje Bersa koji već tradicionalno u ovo doba izvode zajednički koncert.
-
Iz zadarske Elektre stiže obavijest o privremenom prekidu u opskrbi električnom energijom zbog radova prema sljedećem rasporedu
-
Iako vjeruju prodavačima na internetu, hrvatski potrošači svoja prava poznaju "tako tako", ocijenila je u ponedjeljak hrvatska eurozastupnica Biljana Borzan (SDP), predstavivši rezultate istraživanja o internetskoj trgovini u Hrvatskoj uoči početka sezone blagdanske kupovine na crni petak.
-
Još jedan odličan post na stranici Girly Fitness!
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.