Lifestyle

Besplatni savjet

Kako privući pažnju novinara?

Kako privući pažnju novinara?

Donosimo najvažnije savjete koji će povećati prisutnost vaše tvrtke u medijima te vam otkriti što novinari vole ili ne vole te kako izbjeći neke od najčešćih pogrešaka.

Otkrivamo  vam neke od najčešće korištenih PR alata kojima se poduzetnici koriste samostalno, putem agencija ili pak specijaliziranih odjela unutar same tvrtke.

Malo je onih koji još nisu shvatili kako je za uspješnu promociju tvrtke, bilo da je riječ o obiteljskom poduzeću ili multinacionalnoj kompaniji neophopdan dobar PR, odnosno kvalitetni i strateški osmišljeni odnosi s javnošću, piše Profitiraj .

Za početak, evo nekoliko savjeta:

1) PR nije samo komuniciranje prema van, već obuhvaća i komunikaciju unutar same tvrtke. Ne zaboravite uključiti sve svoje djelatnike u taj proces  jer i vaši zaposlenici mogu predstavljati jednu od ključnih javnosti.

2) Odredite prioritete! Uspostavite međusobno razumijevanje i razmjenu informacija s ciljanim javnostima. Koje su vaše ciljane javnosti?

3) Mediji. Ne zaboravite, mediji su vaši partneri. Bez njih ne postojite te u komunikaciji uvijek vodite računa o posebnostima novinarskog posla poput rokova i vrste medija kojoj se obraćate!

4) Sastavite listu medija i novinara! Vrlo jednostavno i lako do novinarskih ćete kontakata doći praćenjem ciljanih medija te istraživanjem njihovih internetskih stranica, naročito impresuma u kojima možete pronaći najvažnije informacije (adresu, telefon, e-mail, popis novinara i urednika). Stvorite vlastitu bazu i redovito ju osvježavajte.  Ne zaboravite – novinare kontaktirajte kad za to zaista postoji opravdan razlog!

5) Priopćenje za medije. Sad već govorimo o ozbiljnim PR alatima, ali bez puno filozofiranja pokazat ćemo vam kako jedan kvalitetan press release može povećati prisutnost vaše tvrtke u medijima.

Nastavaljamo sa savjetima i u sljedećih nekoliko članaka. Pratite nas i dalje jer vam pomažemo napisati  objavu za medije, organizirati posjećenu konferenciju za medije, istaknuti svoje prednosti i sakriti nedostatke od radoznalih novinara.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.