Lifestyle

Neplanirani trošak

Hvata li i vas šoping manija nakon čašice više?

Hvata li i vas šoping manija nakon čašice više?

Ako ste sinoć malo više popili, možda vas ujutro neće samo ubijati glavobolja i grižnja savjesti: možda ste u internetskoj kupovini potrošili više nego što ste kanili, i to najčešće na stvari koje vam uopće ne trebaju.

Jutra nakon čašice više prate jake glavobolje i strašno žaljenje što ste započeli svađu koja nema smisla. No, sada dugom popisu žaljenja u satima mamurluka možemo dodati još jednu: to što ste na internetu potrošili više nego što ste htjeli, piše Mail Online.

Jedan od četiri Britanaca barem je jednom kupovao online dok je bio pijan, pokazuje istraživanje.
Najčešće pod utjecajem alkohola na internetu kupujemo ulaznice za koncert, slijedi neprikladna odjeća, pa čak i seksualne igračke.

Čak 40 posto tih kupaca kasnije je zažalilo što se odlučilo za kupnju nakon nekoliko piva.

Jedan je pijani kupac potrošio oko 20.000 kuna nakon što je zabunom kupio 20 ulaznica za koncert Oasisa umjesto dvije, koliko je planirao, a na popisu promašaja su i kupovina lažnih zubi te muški kupaći kostim iz 1930.

Prosječan Britanac na online kupovinu troši oko 12.000 kuna godišnje, više nego kupci u SAD-u, Kini i Japanu.

No, mnogi žale zbog internetske kupovine, a među njima ima i onih koje su kupovali trijezni. Gotovo četvrtina anketiranih online kupaca izjavila je da bi vratila desetinu proizvoda koje su kupili, a više od polovice najviše žali zbog odjevnih predmeta koje su nabavili. Žene imaju jači impuls za online kupovinu nego muškarci.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.