Novo istraživanje
Koji su nam glavni poticaji za mršavljenje?
Prosječna žena želi poraditi na svom tijelu najmanje pet puta godišnje. Motivi su nadolazeći godišnji odmor, vjenčanja, prekid veze ili godišnjica mature, otkriva novo istraživanje
'Remont tijela' obično podrazumijeva vježbanje u teretani i zdraviju prehranu ne bismo li se brže riješili kilograma viška, piše Daily Mail. Istodobno, muškarci osjećaju puno manji pritisak da započnu s novim režimom prehrane i fitnesa i na takve će se promjene životnih navika odlučiti samo dva puta godišnje.
Ženama je glavni poticaj odlazak na ljetovanje: čak 60 posto žena osjeća pritisak kako će izgledati kad se na plaži skinu u kupaći kostim.
Na ljestvici motiva ljetovanje slijedi pozivnica za vjenčanje i potreba žena da blistaju na svakoj fotografiji tog velikog dana.
Iako će žene pokušati poraditi na svom novom izgledu u prosjeku svaka dva do tri mjeseca, jedna od 12 žena tom će se izazovu odazvati nevjerojatnih sedam puta godišnje. Kraj veze je poticaj za promjenu izgleda kod trećine žena, vjerojatno kako bi pokazale svojim bivšima što propuštaju. Povratak staroj vezi motivirat će tek četvrtinu žena da se posvete svom tijelu.
29 posto žena želi se vratiti u formu nakon poroda, a 26 posto će na vježbanje i dijetu potaknuti godišnjica mature. Među ostalim motivima su izlazak s novim muškarcem, upoznavanje roditelja svog partnera ili proslava rođendana.
Želja da impresioniraju na novom poslu još je jedan
razlog za remont tijela, pokazuje anketa u kojoj je ispitano oko 1000
žena. Zaključuje se da se žene najčešće pripremaju za određene događaje
ili prigode te kreću na fitnes u kratkim rafalima umjesto da redovito i
dugoročno vježbaju.
Drugo je istraživanje utvrdilo da je ulazak u formu dovoljan motiv za muškarce, dok žene istodobno žele i smršavjeti.
Vezane vijesti
-
Izbor namirnica je vrlo širok i jednostavan pa ćeš sigurno naći idealni recept za sebe.
-
-
-
Izdvojeno
-
Tjedni horoskop od 16. do 22. prosinca 2024.
-
U petak 13. prosinca otvorene su prijave za Akademiju Raise the Bar, besplatni obrazovni program Coca-Cole HBC Adria, koji je namijenjen konobarima, baristima i barmenima s najmanje godinu dana radnog iskustva u ugostiteljstvu i turizmu.
-
Oni koji uspješno prođu natjecanje moći će se prijaviti na ograničene javne pozive za dodjelu bespovratnih sredstava namijenjenih investicijama te ostvariti pravo na najviše 25.000 eura po projektu
-
U sklopu cjelogodišnjeg programa obilježavanja 50. godišnjice kluba, KK Aleta Puntamika organizira još jedan događaj sportsko-humanitarnog karaktera.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.