Nova kampanja
Zavodljivi vaterpolisti oduzimaju dah
Zavodljivi hrvatski vaterpolski reprezentativci u novoj kampanji Hrvatska voli vaterpolo oduzimaju dah! Modni fotograf Goran Matijašec zavirio je u skriveni svijet naših zlatnih junaka izvan bazena i pogledom objektiva otkriva njihovo novo lice.
Zlatni vaterpolisti ovom kampanjom pozivaju sve ljubitelje vaterpola i one koji će to postati na nova reprezentativna uzbuđenja koja su pred nama u narednim mjesecima. Kampanju je omogućio partner reprezentacije PBZ Card.
"Ponosan sam što igram za Hrvatsku i poseban je osjećaj braniti boje domovine u bazenu. Svaka nova utakmica za nas je novi izazov i s velikom željom za pobjedom ulazimo u svaku od njih.
Ovom kampanjom zahvaljujemo svim navijačima koji nas prate ali i pozivamo sve one koji će to tek postati da otkriju čari ovog vodenog sporta i bodre nas u novim uzbuđenjima koja nas očekuju već od 10. prosinca i utakmice s Grčkom!" - izjavio je reprezentativac Petar Muslim.
Fotografije prikazuju naše reprezentativce u trenucima opuštanja nakon utakmice, vode nas u skriveni svijet izvan bazena, u trenutke koji su rezervirani samo za njih. Golman reprezentacije Marko Bijač odlično se snašao u ulozi modela, a o snimanju je rekao:
"Samo snimanje kampanje bilo je zanimljivo i pomalo smiješno jer nismo navikli na ovakva snimanja, pa je ovo bio pravi izazov. Fotografije su ispale odlično i sretni smo što i na ovakav način promoviramo vaterpolo!"
Hrvatski su vaterpolisti u ovoj godini postigli sjajne rezultate osvojivši zlatnu medalju na Mediteranskim igrama u Turskoj i broncu na FINA Svjetskom prvenstvu u Barceloni.
Kampanja naše najtrofejnije reprezentacije uvod je u novu sezonu FINA Svjetske lige čija se prva utakmica igra u Zagrebu 10. prosinca u 20.15 sati, a nekoliko dana kasnije, 21. i 22.12., također u Zagrebu, očekuje nas i finale Kupa Hrvatske. Hrvatska vaterpolska reprezentacija pod vodstvom izbornika Ivice Tucka i u idućoj godini nastavlja s borbama za najviša sportska odličja, a kruna sezone je Europsko prvenstvo u Budimpešti.
Kampanju su snimili: Josip Pavić, Luka Lončar, Fran Paškvalin, Maro Joković, Petar Muslim, Andro Bušlje, Sandro Sukno, Nikša Dobud, Anđelo Šetka, Paulo Obradović, Marko Bijač, Ivan Krapić, Ivan Milaković, Ante Vukičević i Luka Bukić.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Hrvatski premijer Andrej Plenković rekao je u petak u Zagrebu da Hrvatska želi da proces dijaloga između Kosova i Srbije dovede do normalizacije odnosa i međusobnog priznanja, no njegov kosovski kolega Albin Kurti je kazao da je za to potrebna "normalna Srbija", koja trenutno nije "demokratska".
-
„Kao što pomorci, boreći se s valovima, brodom sigurno uplove u porat, tako i CTG aparat, koristeći ultrazvučne valove, pomaže pri sigurnom porodu“; tako je ravnatelj Pomorske škole Zadar, Marin Perinić, sasvim lijepo dočarao još jednu u nizu donacija svoje škole usmjerene prema Općoj bolnici Zadar, točnije Službi za ginekologiju i opstetriciju.
-
Čovjek je ključ uspjeha u turizmu - poruka je akcije "Nasmiješeno sunce" kojom su nagrađeni najuspješniji u ostvarenju protekle turističke sezone.
-
Iz zadarskog rodilišta stiže jedna lijepa vijest; zaključno s jučerašnjim danom brojimo ukupno 1.403 rođene bebe i sasvim ćemo sigurno do konca godine nadmašiti brojku od 1.421 djeteta koliko je rođeno u 2023.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.