Lifestyle

Skupocjene torbice

Zašto su dizajnerske torbice sve skuplje?

Zašto su dizajnerske torbice sve skuplje?

Rijetke su prilike kada si žena može priuštiti dizajnersku torbicu, ali slavne brendove to očito ne brine jer njihove cijene sve više rastu.

Chanelova crna prošivena torbica na dugačkom lancu jedan je od najprodavanijih modela, ali njena je cijena u posljednjih pet godina porasla za 70 posto. Sada košta malo više od 25 tisuća kuna.

Još jedna slavna torbica, Mulberry Bayswater, koju nose sve zvijezde, u 2102. koštala je oko 6 tisuća, a sad je nešto više od 8 tisuća kuna. Clutch torbica Alexandera McQueena također je prije bila oko 8 tisuća kuna, a sada gotovo 10 tisuća.

 Ali ne rastu samo cijene napoznatijih brendova. I torbe nižeg ranga poput brenda Coach imaju višu cijenu nego inače. Njih posebno voli glumica Gwyneth Paltrow, a početne cijene kretale su se od 1.800 pa do tri tisuće kuna. Sada je i to na višoj razini jer je voditeljsku palicu preuzeo Stuart Vevers, slavni dizaner koji je surađivao s mnogim modnim kućama. I tako su ove torbe na policama po cijeni od 10 do 20 tisuća kuna.

S takvim poslovanjem svi se pitaju tko si moći priuštiti skupocjene torbice.

'Ima puno iznimno bogatih ljudi u zemljama poput Kine i Rusije, dok na Zapadu bogatima prihodi rastu daleko brže od običnih ljudi i oni si to mogu priuštiti', objasnila je modna savjetnca Sandra Halliday za Daily Mail. Dodaje da je to stvorilo tržište na kojem bogati uopće ne razmišljaju hoće li dati 6 ili 8 tisuća kuna za torbicu ako im se sviđa.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.