Lifestyle

Zanimljive brojke

Ne volite ljude s kojima radite? Niste jedini!

Ne volite ljude s kojima radite? Niste jedini!

Jeste li ikada primijetili kako iznenada zavlada šutnja i tišina nakon što uđete u ured na poslu? Možda ipak ne umišljate - novo istraživanje pokazalo je kako gotovo polovica zaposlenika u velikim organizacijama ne voli svoje kolege.

Tvrtka Regus, koja se bavi iznajmljivanjem poslovnih prostora, provela je istraživane te došla do doista zanimljivih podataka. Naime, brojke pokazuju kako 49 posto zaposlenika u tvrtkama s više od 250 zaposlenika ne voli svoje suradnike. S druge pak strane, u manjim tvrtkama, onima s manje od 49 zaposlenika, svega 16 posto zaposlenika ne voli svoje kolege, prenosi news.com.au.

Najčešći razlozi zašto zaposlenici ne simpatiziraju kolege s kojima rade su: loša radna etika (31 posto), nesposobnost obavljanja vlastitog posla kako treba (19 posto) te kolege koji si više daju na važnosti i nametljivi su (18 posto).

Većina zaposlenika također ne voli kolege koji se smatraju predobrima da bi naporno radili (11 posto), dok zaposlenici u manjim organizacijama najmanje simpatiziraju kolege s kojima se je teško dogovoriti i rasporediti radne zadatke.

U slučaju kada se zaposlenici ne slažu s kolegama na radnom mjestu, prvi najčešći potez je upravljanje učinkom, a u istraživanju više od jedne trećine zaposlenika kaže kako bi bili spremni više raditi kako bi bolje razumjeli svoje kolege, dok šest posto kaže kako bi kolege koje ne simpatiziraju bez razmišljanja otpustili.

Glavni izvršni direktor Regusa za Australiju i Novi Zeland, Paul Migliorini, kaže da u slučaju kada se nađemo u situaciji da ne možemo raditi s određenom osobom, najbolje je sagledati širu sliku. 'U današnjem užurbanom poslovnom svijetu vrlo često zaboravljamo vrijednost upoznavanja ljudi i izgradnju odnosa kroz suradnju. Upoznavanje zaposlenika i prevladavanje određenih prepreka pomoći će vam da okrenete situaciju. Za poslodavce je izuzetno bitno da struktura radnog mjesta potiče suradnju i pozitivnu interakciju među zaposlenicima,' kaže Migliorini.

Paul Migliorini naglašava i kako fleksibilno radno vrijeme i fleksibilno radno mjesto uvelike mogu pomoći u izgradnji suradnje među zaposlenicima. Osim toga savjetuje i uspostavljanje strukture s jasnim ciljem kako bi zaposlenici točno znali što se od njih očekuje te organiziranje društvenih aktivnosti koje će jačati izgradnju odnosa među osobljem te izgradnja pozitivnog radnog okruženja kroz vrijednosti tvrtke.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.