Kazna moguća
Zbog Shoosterove reklame reagirala i pravobraniteljica
Kazna za kršenje Zakona o ravnopravnosti spolova može doseći i milijun kuna!
Kada smo prije nekoliko dana pisali o pozivu udruge Vigilare na bojkot Shoostera zbog "degutantne" reklame, očekivali smo i reakciju nadležnih, ali ne i da će reakcija biti istovjetna onoj vječno uvrijeđene udruge koja se dosad uspjela izboriti za micanje ovna Gregora i "blasfemične" reklame za Red Bull.
Naime, nakon pokretanja kampanje, oglasila se i Pravobraniteljica za ravnopravnost spolova Višnja Ljubičić, a njezin je poruka jasna: reklama je seksistička i diskriminirajuća, provokacija ima svoje granice, i muškarac i žena su objektivizirani i diskriminirani.
Kazna za kršenje Zakona o ravnopravnosti spolova može doseći i milijun kuna!
"U ovom slučaju, Shooster kroz svoju reklamu, iako sugerira druženje i osuđuje seksistički tip zabave, radi to na seksistički način stereotipno prikazujući ženu kao muškarčevu lutku te tako ženama nameće uloge seksualnih objekata koje isključivo služe muškarcima za zabavu. Bez obzira što su na drugoj strani dečko i cura, promovira se stereotip da je muškarac taj koji izabire svoju „igračku“. Da je muškarčeva zabava ta koja je važna i koja motivira. Žena je tako u usporedivoj situaciji stavljena u nepovoljniji položaj", stoji u priopćenju koje u potpunosti možete pročitati OVDJE.
Iz udruge poručuju da sa slučajem idu prema sudskom epilogu, a prijavu je zaprimila i HURA (Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje). O slučaju će biti obaviještene i ostale tvrtke čije se marke prodaju u Shooster trgovinama Hrvatskoj, bez obzira nalaze li se njihova predstavništva u Hrvatskoj ili inozemstvu.
Iz udruge podsjećaju da se nakon poduzete akcije, direktor Shoosterova marketinga Marko Domić u razgovoru s predstavnicima udruge pohvalio i naglasio da su oni "čak prekrili rupe na seks-lutki kada su pravili reklamu" i da je "to (lutke) vrlo privlačno mladima".
Dodaju i da nije postojala spremnost za dijalogom s predsjednikom udruge Vicom Johnom Batarelom koji mu je nuđen više puta (što je Domić u razgovoru s novinarima Indexa negirao i objasnio u priopćenju).
"Vrhunac svega vjerojatno je i njegova izjava da ovom reklamom na kojoj je prikazano zajedništvo muškarca i lutke za seks, 'podržavaju, štoviše, potiču zajednicu muškarca i žene'", stoji u priopćenju udruge Vigilare.
Vezane vijesti
-
Hrvatska posljednjih godina postaje sve popularnija turistička destinacija, i ne samo to • Sve više redatelja bira upravo našu zemlju kao idealnu za snimanje filmova i serija, a čini se kako se taj trend širi i među stranim modnim brandovima
-
-
-
Izdvojeno
-
Hrvatski skijaš Filip Zubčić sedmi je nakon prve vožnje veleslaloma kojeg skijaši voze u subotu za Svjetski kup u Val d'Isereu, dok je najbrži Švicarac Marco Odermatt.
-
Južnokorejski parlament predvođen oporbom opozvao je u subotu predsjednika Yoon Suk Yeola, izglasavši njegovu suspenziju sa službenih dužnosti zbog njegovog kratkotrajnog prošlotjednog pokušaja da uvede izvanredno stanje.
-
Košarkaši Zadra u prorijeđenom sastavu dočekuju gusti prosinački raspored u trima natjecanjima: nakon pobjede protiv Borca Mozzart u četvrtak na Višnjiku sutra u 12. kolu FAVBET Premijer lige gostuju u Sinju kod Alkara, a već dan kasnije gostuje kod Samobora u osmini finala Supersport Kupa Krešimir Ćosić.
-
Na bjelovarskoj IT i tehnološkoj konferenciji B:IT.con 2024., koja je počela u subotu u bjelovarsko Domu kulture glavna tema je 'umjetna inteligencija', a oko 400 sudionika će se upoznati s najnovijim trendovima u IT sektoru.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.