Lifestyle

Dječji modni projekt

Predstavljamo kampanju Kids Fashion Weekenda

Predstavljamo kampanju Kids Fashion Weekenda

Jučer je u History caffe clubu održan Kids Press Brunch. Povod održavanja bio je Kids Fashion Weekend, modni vikend namijenjen isključivo djeci, koji će se 17. i 18. travnja održati u Hypo centru.

 

Na brunchu je osim predstavljanja sadržaja samog Kids Fashion Weekenda predstavljena i kampanja koja prati ovo modno događanje. Kampanju je snimila poznata modna fotografkinja Jelena Balić, a u ulozi zaštitnih lica našli su se mali manekeni agencije Fashion Team Kids koja je ujedno i organizator ovog događanja.

Kids Fashion Weekend održava se drugu godinu za redom, a u dva dana održavanja predstavit će nam se kolekcije poznatih brendova i dizajnera. S. Oliver, Next, Ontario jeans, Orchestra, Etna Maar, Mina Petra, Modna kućica Dizzy, Lulu Couture, Dora, Callegari, Miss Porter, Davidas predstavit će aktualne dječje kolekcije u svojoj ponudi. Osim samih modnih revija, u lobbyu će se odvijati i popratni program namijenjen isključivo djeci i njihovim roditeljima. U sklopu Kids Fashion Weekenda će se i ove godine održati humanitarna akcija s ciljem pomaganja djeci, „Djeca djeci", čiji je cilj skupiti što više odjeće, obuće te dječjih igračaka za štićenike Centra za socijalnu skrb grada Zagreba. Akciji se pridružila Osnovna škola Gustav Krklec, koji će se kao prijatelji ove akcije potruditi prikupiti što više potrebnih stvari.

Na Kids Press Brunchu u History caffe clubu okupili su se novinari, dizajneri, organizatori te sponzori Kids Fashion Weekenda. Organizatorice Marina Budanko i Vlatka Smolčić Hokman, te glasnogovornica Kids Fashion Weekenda Jasmina Kapetanović, predstavile su prisutnima cijeli projekt te u kratkim crtama predstavile program malog modnog događanja. Slađana Škarić Radeljić, brand managerica Barbie za Hrvatsku i Sloveniju, predstavila je prijateljstvo Barbie i Kids Fashion Weekenda. Ove godine Barbie nagrađuje najkreativnijeg Malog dizajnera, tako da će sve curice i dječaci koji će ujedno i nositi revije Kid Fashion Weekenda 2015., tokom priprema za revije imati priliku dizajnirati Barbie look. Naj Barbie look birat će modna ekipa Kids Fashion Weekenda i Barbie te će se odabrani model izraditi i prikazati na revijama u travnju. Pobjedničku kreaciju izradit će Modna kućica Dizzy.

Na Kids Pressu predstavljena je i kampanja ovogodišnjeg događanja koju potpisuje Jelena Balić. Zvijezde kampanje su Kids modeli Fashion Team Kids agencije Gabriel i Rafela, Maria Carla K., David C., Marija M., Chiara A., Donatta M., Mara G., Lucija M., Letizia i Klara J. Za njihovu šminku pobrinuo se Callegari - Talijanska škola mode i dizajna, a za frizuru FarmaVita. Styling malih zvijezda potpisuje Ana Bacinger, a nose cipelice Froddo, te modne dodatke Funky Fish. Denis trgovina je posudila igračke koji su korišteni u kampanji. Napravljen je i making of kampanje koji je snimio mladi snimatelj, također član Fashion Team Kidsa, Bruno Papić.

Tokom predstavljanja kampanje svi prisutni su uživali u Vivascaffe kavi koja je kava iznad industrijskog standarda. Bliska je specijalnim kavama kojima teži. U skladu s tim ciljem definiran je poseban proizvodni proces podešen tako da uvijek daje optimalno iz svježih zrna kave i da Vivasacaffe uvijek bude stepenicu iznad "industrijskih" kava. Svatko zaslužuje popiti dobar espresso, a Vivascaffe u svaku šalicu kave dodaje dozu ljubavi, strasti i umjetnosti. Vivascaffe - Love, passion, art.

Prošle godine održan je prvi Kids Fashion Weekend u Hrvatskoj sa željom da se pokaže kakve sve modne priče postoje za djevojčice i dječake. Za dječjom modom u Hrvatskoj postoji sve veća potražnja, ponuda dječje mode je velika i upravo iz tog razloga je došlo vrijeme da se organizira jedan modni vikend u potpunosti posvećen djeci. Imamo kvalitetne dječje tekstilce, te mlade talentirane kreatore koji još uvijek traže svoje mjesto na dječjem tržištu. Svi su se oni okupili na Kids Fashion Weekendu kako bi pokazali koliko potencijala ima razvoj dječje modne industrije u Hrvatskoj.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.