Ženski kantun
Što zapravo plaćamo kad kupujemo šminku i zašto je tako skupa?
Žene koje obožavaju make-up novac će radije izdvojiti za ruž za usne s potpisom nekog slavnog branda, nego za novu haljinu.
Premda postoje brojni odlični brandovi s pristupačnom šminkom, svaka
šminkerica zna što znači u ruke primiti glamurozno upakirani proizvod s
najnovijih reklama.
Dok neki tvrde kako cijena zaista odražava kvalitetu, drugi smatraju kako je "sva šminka" ista, no koliko je istine u tome?
Randy Schueller, kozmetički kemičar i osnivač portala "The Beauty
Brains" u onoj je skupini koja smatra da je skupa šminka precijenjena.
Kako prenosi Stylecaster, Randy tvrdi da cijenu u samo 15 posto
opravdavaju sastojci dok se 85 posto cijene sastoji od troškova
pakiranja i marketinga te "naknade" koju plaćamo kako bi posjedovali
komad prestižnog branda.
"Kad je kozmetika u pitanju, cijena ne mora biti jednaka kvaliteti", kaže.
Treba li nas to čuditi? Za poznato ime "porez" se plaća i u modnoj industriji, a jednako je tako i u kozmetičkoj.
Uz to, mnogi slavni brandovi ulažu velike svote u istraživanja kako bi
osmislili najbolja rješenja za našu kosu i kožu te osigurali dugotrajni
make-up pa ne treba samo tako prihvatiti činjenicu da je sva kozmetika
ista.
Vezane vijesti
-
Nedavno su svjetski vizažisti kroz kampanje i na revijama predstavili proljetni look oplemenjen nizom boja
-
-
-
Kada nam se dogodi da smo zaboravili četku za rumenilo ili kosu, idealno ju je posuditi od prijateljice kao spas u zadnji čas, ali to može imati i negativne zdravstvene posljedice.
Izdvojeno
-
Košarkaši Zadra izgubili su nakon produžetka u 23. kolu AdmiralBet ABA lige na gostovanju kod Cedevite Olimpije rezultatom 80:75 (15:10, 16:25, 17:15, 18:16, 14:9)
-
Zadar 1952 je u posljednjem kolu Doigravanja A1 Regionalne lige na bazenu Višnjika izgubio od Partizana. Gosti su slavili nakon izvođenja peteraca rezultatom 16:17 (1:3, 4:6, 5:2, 4:3, 2:3).
-
Ponedjeljak vjetrovitiji i hladniji od nedjelje, još mjestimice uz povremenu kiša, u gorju i snijeg. Od utorka stabilnije i sunčanije, ali ujutro uz čest mraz.
-
Sa zadovoljstvom najavljujemo da će se tradicionalni promotivni tjedan Nacionalnog parka Plitvička jezera održati od 28. ožujka do 8. travnja 2025. godine, u destinaciji iznimne prirodne ljepote koju obožavaju milijuni posjetitelja iz cijelog svijeta. Ovaj tjedan će biti posebno obilježen uz 76. rođendan nacionalnog parka – “Kao predjel naročite prirodne ljepote” kada su Plitvička jezera proglašena nacionalnim parkom, 8. travnja 1949. godine.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.