Marketing
Waste of time - Navlakuša HTZ-a funkcionira, koliko god nas to žuljalo
Vezane vijesti
-
Treći nastavak kampanje „Epic Week in Croatia“ obuhvatio je nagradnu igru putem koje su potencijalni turisti preko web stranice kampanje mogli kreirati svoj idealan odmor i to preko 218 ponuđenih aktivnosti koje bi mogli doživjeti u Hrvatskoj.
-
-
-
Izdvojeno
-
Na Narodnom trgu postavljena je božićna jelka, doduše, još bez ukrasa. No, i to će se vrlo brzo promijeniti
-
U nedjelju, 1. prosinca, u Domu kulture u Povljani, održat će se predstava za djecu s početkom u 15 sati.
-
Očekuje se sudjelovanje oko 400 predstavnika lokalne samouprave i gospodarstva, od kojih je 60 gradonačelnika
-
Iza ovog projekta stoji Marko Vuletić, poznati hrvatski influencer s bogatim devetogodišnjim iskustvom u svijetu društvenih mreža, koji je svoju kreativnost pretočio u jedinstveni koncept personaliziranog nakita.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.