Hrvatska turistička zajednica
Ljubavna priča Malene i Klepetana ispričana na društvenim mrežama
Hrvatska turistička zajednica je tijekom mjeseca ožujka provodila promotivnu kampanju proljetne tematike „Sayhello to someone you love, sayhello to spring. Experience spring in Croatia".
Tako su se u mjesecu ožujku provodile aktivnosti oglašavanja na onim tržištima koja imaju veliki potencijal za realizaciju putovanja u periodu pred i posezone, kao što su primjerice Njemačka, Velika Britanija, Italija, Austrija, Francuska, Švedska, Švicarska i Slovenija.
S ciljem dodatnog jačanja promotivnih efekata, Hrvatska turistička zajednica je u sklopu navedene proljetne kampanje pokrenula i mini kampanju na društvenim mrežama s jednom odnajljepših ljubavnih priča, onoj o Malenoj i Klepetanu.
Kampanja „True love returns in the spring - the story of Klepetan& Malena" tako se provodila na društvenim mrežama Facebook i Twitter, a animirani video uradak s pričom o Malenoj i Klepetanu objavljen je i na službenom YouTube kanalu HTZ-a.
Na Facebooku je navedeni video ostvario gotovo tri milijuna pregleda, dok su postovi ostvarili doseg od šest milijuna ljudi. Na Twitteru je video ostvario gotovo 100 tisuća pregleda, dok su postovi ostvarili oko 700 tisuća impresija.
Animirani video kreiran je u četiri verzije, na engleskom, njemačkom, talijanskom i francuskom jeziku, a ukupno su navedeni video uradci na YouTubeu ostvarili oko 130 tisuća pregleda.
S odličnim rezultatima zadovoljan je i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji je naglasio važnost novih ideja i sadržaja u promotivnim aktivnostima. „Priča o Malenoj i Klepetanu je i više nego dobro poznata u Hrvatskoj. Mnoge kampanje i ideje su inspirirane upravo ovom pričom.
Međutim, naš glavni cilj je bio, kroz ovu jedinstvenu priču o ljubavi, dodatno približiti Hrvatsku svim potencijalnim turistima kao poželjnu destinaciju lijepih priča. Za turizam možemo reći da je to industrija emocija i doživljaja, a ostvareni rezultati na društvenim mrežama pokazuju da smo kod naših fanova uspjeli pobuditi emocije", izjavio je direktor Ivičić, dodavši kako se povratak Klepetana tako željno iščekivao i među našim turistima.
Dodajmo kako je kampanja izuzetno dobro prihvaćena na tržištima Njemačke, Velike Britanije i Italije, a cijela je kampanja sigurno znatno doprinijela širenju ljubavne priče Malene i Klepetana u svijetu.
Vezane vijesti
-
Nakon 14 godina, Klepetan nije stigao u gnijezdoj svojoj Malenoj te se mnogi, uključujući i Stjepana Vokića koji se o Malenoj brine 25 godina, boje da je ljubavnoj priči došao kraj.
-
-
-
Izdvojeno
-
Još jedna lijepa humanitarna priča bajkera Zadarske županije, moto klub D8 Maslenica prikupljao je donacije za štićenike Crvenog križa koja je bila izuzetno uspješna!
-
Dragan Primorac, predsjednički kandidat HDZ-a i partnera, poručio je u subotu u Splitu da će zakočiti ulazak Srbije u EU ako nam ne otvori arhive o grobnicama hrvatskih žrtava, te da će se zauzimati za jačanje hrvatske granice kako bi se onemogućio ulazak ilegalnih migranata u našu zemlju.
-
U zagrebačkom hotelu Zonar, 12.12. točno u 12 sati je održana promocija i najava najvećeg vinskog festivala u Dalmaciji – Zadar Wine Festivala, te kušanje 12 pomno odabranih vina.
-
Zagrebački ETER Band, poznat po zabavnim nastupima i raznovrsnom repertoaru, u nedjelju, 15. prosinca prvi put će nastupiti na zadarskom Adventu.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.