Hrvatska turistička zajednica
Ljubavna priča Malene i Klepetana ispričana na društvenim mrežama
Hrvatska turistička zajednica je tijekom mjeseca ožujka provodila promotivnu kampanju proljetne tematike „Sayhello to someone you love, sayhello to spring. Experience spring in Croatia".
Tako su se u mjesecu ožujku provodile aktivnosti oglašavanja na onim tržištima koja imaju veliki potencijal za realizaciju putovanja u periodu pred i posezone, kao što su primjerice Njemačka, Velika Britanija, Italija, Austrija, Francuska, Švedska, Švicarska i Slovenija.
S ciljem dodatnog jačanja promotivnih efekata, Hrvatska turistička zajednica je u sklopu navedene proljetne kampanje pokrenula i mini kampanju na društvenim mrežama s jednom odnajljepših ljubavnih priča, onoj o Malenoj i Klepetanu.
Kampanja „True love returns in the spring - the story of Klepetan& Malena" tako se provodila na društvenim mrežama Facebook i Twitter, a animirani video uradak s pričom o Malenoj i Klepetanu objavljen je i na službenom YouTube kanalu HTZ-a.
Na Facebooku je navedeni video ostvario gotovo tri milijuna pregleda, dok su postovi ostvarili doseg od šest milijuna ljudi. Na Twitteru je video ostvario gotovo 100 tisuća pregleda, dok su postovi ostvarili oko 700 tisuća impresija.
Animirani video kreiran je u četiri verzije, na engleskom, njemačkom, talijanskom i francuskom jeziku, a ukupno su navedeni video uradci na YouTubeu ostvarili oko 130 tisuća pregleda.
S odličnim rezultatima zadovoljan je i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji je naglasio važnost novih ideja i sadržaja u promotivnim aktivnostima. „Priča o Malenoj i Klepetanu je i više nego dobro poznata u Hrvatskoj. Mnoge kampanje i ideje su inspirirane upravo ovom pričom.
Međutim, naš glavni cilj je bio, kroz ovu jedinstvenu priču o ljubavi, dodatno približiti Hrvatsku svim potencijalnim turistima kao poželjnu destinaciju lijepih priča. Za turizam možemo reći da je to industrija emocija i doživljaja, a ostvareni rezultati na društvenim mrežama pokazuju da smo kod naših fanova uspjeli pobuditi emocije", izjavio je direktor Ivičić, dodavši kako se povratak Klepetana tako željno iščekivao i među našim turistima.
Dodajmo kako je kampanja izuzetno dobro prihvaćena na tržištima Njemačke, Velike Britanije i Italije, a cijela je kampanja sigurno znatno doprinijela širenju ljubavne priče Malene i Klepetana u svijetu.
Vezane vijesti
-
Nakon što se u našim krajevima pojavila u studenom 2023. godine, prizori polarne svjetlosti, ponovno su u petak, 10. svibnja bili vidljivi iz svih krajeva Hrvatske, od Istre do Dubrovnika, pa i na kontinentu, od Zagreba do Vinkovaca, a vedro nebo nagradilo je sve one koji su je željeli fotografirati.
-
Nakon 14 godina, Klepetan nije stigao u gnijezdoj svojoj Malenoj te se mnogi, uključujući i Stjepana Vokića koji se o Malenoj brine 25 godina, boje da je ljubavnoj priči došao kraj.
-
-
Izdvojeno
-
Deseto i posljednje izdanje Regius Festivala najavljeno je za 12. i 13. srpnja ove godine na jedinstvenoj dalmatinskoj festivalskoj lokaciji Martinska. Desetim Regiusom završava tradicionalni šibenski glazbeni projekt koji je svoje prvo izdanje imao još 2011. godine.
-
Ispostavilo se da dodavanje određenih začina vašoj kavi može ne samo poboljšati njen okus, već i potencijalno ubrzati vaš metabolizam.
-
Tržište nekretnina je ušlo u novi ciklus, obilježenom usporavanjem koje se ogleda prije svega u padu prometa nekretninama, rečeno je na otvaranju 37. Foruma poslovanja nekretninama, koji se u organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK) i Udruženja poslovanja nekretninama HGK održava u Zadru.
-
U Športskom centru Višnjik u subotu, 18. svibnja 2024. održan je niz zanimljivih sportskih i plesnih događanja.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.