Žargonske trikotažne igre
Hrvatski brend Čehla pripremio posebnu poslasticu za ljetne dane
Nakon predstavljanja prvih modela tamnih traperica, hrvatski brend Čehla pripremio je posebnu poslasticu za ljetne dane. Riječ je o novim Čehla modelima idealnim za ljeto.
Brend koji karakteriziraju krojevi prilagođeni različitoj građi tijela, ovoga puta naglasak stavlja na udobnost i užitak nošenja. Kako bi što bolje dočarali najnovije modele snimili su i prvu kampanju u kojoj traperice predstavljaju stvarne žene.
Katja, Lucija i Ana različitih su tipova građe i idealna su zaštitna lica ovog novog brenda koji svojim modelima oduševljava ljubitelje traperica. Veselu i prozračnu kampanju potpisuje Mario Poje, a nove Čehla apsolutni su must have ove sezone.
Imaš dobre čehla! Vjerojatnije će kompliment glasiti: „Imaš dobre hlače!", malo tko danas govori šatrovački. Ime možda zvuči nostalgično, ali brend Čehla zapravo je početak priče u kojoj više nećete čuvati one jedne „mršave traperice" iz vremena kad su vam traperice dobro stajale, a u nadi da ćete jednog dana ponovno stati u njih. U toj ćete se priči osjećati i izgledati dobro u ovom, sadašnjem trenutku. Čehla nikako nisu zamišljene kao traperice „plus veličine".
Zamišljene su kao traperice vaše veličine, a prva kampanja posvećena je potvrđivanju te ideje.
Kratka potraga na društvenim mrežama za ženama koje nisu profesionalni modeli ali su ipak dovoljno odvažne stati pred fotoaparat i utjeloviti ideju brenda, rezultirala je neočekivano velikim brojem prijava i gotovo nemogućim zadatkom odabira.
Katja Mataija, Lucija Boras i Ana Krupa prekrasne su i fotogenične djevojke, zaista pravi izbor za modele kruška kroja. S ležernim frizurama frizerke Ivane Mihelin, neutralnim make up-om vizažistice Matee Musić i u bijelim muškim košuljama, svojim oblinama privlače pažnju samo na Čehla svijetle, pomalo retro plave traperice.
Mario Poje potpisuje minimalističku kampanju koja izvrsno objašnjava koncept brenda Čehla. Jednostavne i bezvremenske, to jesu samo traperice. Ali stvarno dobre traperice.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
U subotu i nedjelju, 18. i 19. siječnja 2025. godine, u prostoru Arsenala u Zadru, u organizaciji Udruženja obrtnika Zadar održava se 15. Festival vjenčanja!
-
Rak vrata maternice je bolest od koje godišnje u Hrvatskoj oboli oko 300 žena, a 120 ih izgubi život, zbog čega se u Hrvatskoj 25. siječnja obilježava Nacionalni dan borbe protiv raka vrata maternice, poznatiji kao Dan mimoza, dok Europski tjedan prevencije traje od 20. do 26. siječnja.
-
Pretežno sunčano bit će na srednjem Jadranu i u unutrašnjosti Dalmacije, a potkraj dana rast naoblake, osobito na otocima.
-
Kurzel je dovoljno vješt redatelj koji zna istaknuti bitne segmente priče stoga i sam film obiluje s prizorima kakvi se teško zaboravljaju.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.