Kultura

radionica u muzeju ii palače

Digitalni network i muzejske komunikacije: Kako izgraditi kulturni brend?

Digitalni network i muzejske komunikacije: Kako izgraditi kulturni brend?

U Muzeju 2 palače uspješno je održana radionica Digitalni kustos, u sklopu Erasmus + projekta MUSEUM-NEXT.

Tema posljdenjeg, petog dana, bila je MARKETING I ODNOSI S JAVNOŠĆU, a radionicu je moderirala kustosica NMZ-a Ivana Dražić.

Sudionici su imali priliku poslušati sljedeća izlaganja:
•Digitalni network i muzejske komunikacije - Ivan Salečić, voditelj odnosa s javnošću, Muzej suvremene umjetnosti Zagreb
•Kako izgraditi kulturni brend? Gorana Barišić Bačelić, ravnateljica, Tvrđava kulture Šibenik
•Uloga informacijsko-komunikacijske tehnologije u unaprjeđenju modela komuniciranja muzeja na primjeru Narodnog muzeja Zadar - mr. sc. Lorena Peroš, voditeljica odjela za marketing i PR, Narodni muzej Zadar

Osim samih predavanja, za polaznike radionice održana su i stručna vodstva kroz izložbe NMZ-a. Tako je u prostoru II Palače kustosica Koraljka Alavanja održala vodstvo kroz izložbu Jedan svijet, kustosica Ivana Dražić kroz stalnu izložbu Šest salonskih priča dok je kustos i voditelj odjela Muzej grada Zadra Hrvoje Perica održao vodstvo kroz izložbu Umjetnički obrt u Italiji.

Remek djela iz Palazzo Madama u Torinu. Viša kustosica i voditeljica Prirodoslovnog odjela Snježana Vujčić-Karlo polaznike radionice provela je kroz izložbu Mahovine, a izložbu F(V)uštan je IN; F(V)uštan nekad i danas te Zbirku tkanja i tapiserija umjetnika Ivana i Ane Tomljanović predstavila je kustosica i voditeljica Etnološkog odjela Marija Šarić-Ban.
 


Reci što misliš!