istraživanje
70 posto građana radije filmove gleda u kinu nego doma
Na 70. Filmskom festivalu u Cannesu Mastercard® je, kao službeni partner Festivala, predstavio rezultate istraživanja o navikama građana vezanim uz kino u sedam europskih gradova.
U vremenu kad se tehnologija brzo mijenja te se povećava broj načina i mjesta na kojima se može uživati u filmovima, zaljubljenici u film i dalje preferiraju odlazak u kino.
Kako bi se kvantitativnim podacima otvorila rasprava o iskustvu odlaska u kino, provedena je studija na reprezentativnom uzorku u sedam gradova: Berlinu, Istanbulu, Londonu, Madridu, Moskvi, Parizu i Rimu.
Međunarodna studija koja analizira navike vezane uz gledanje filmova u sedam gradova koji su dio programa Priceless® Cities
U istraživanju je sudjelovalo 2.125 stanovnika tih gradova. Za ispitanike u cjelini, kino je bila treća omiljena kulturna aktivnost, nakon putovanja i odlaska u restorane. No, za Rim i Pariz, kino je među ispitanicima rangirano drugom omiljenom aktivnošću, odmah nakon putovanja.
U kino najradije odlaze Rimljani – 41% ispitanika u kinu filmove gleda barem jednom tjedno. Nakon njih slijede stanovnici Moskve i Pariza gdje istu naviku ima 38% ispitanika. Istovremeno, najviše entuzijasta među ljubiteljima odlaska u kino je u Parizu – čak 8% ispitanika u tom gradu u kino odlazi češće nego jednom tjedno.
Također, kino se pokazalo aktivnošću u kojoj građani najčešće uživaju u društvu. Tek 8% ispitanika u kino odlaze sami, dok najviše njih – 48% – odlazi u paru.
Na pitanje o tome kako se žele osjećati u kinu ispitanici u svim gradovima najčešće su odgovorili da se žele smijati. Osim toga, žele biti iznenađeni i žele sanjariti. Omiljenim žanrom među ispitanicima se pokazala komedija, a slijede akcijski filmovi i drama. Odgovorili su otkrili nekoliko geografskih razlika: u Londonu vole dramu, a u Istanbulu znanstvenu fantastiku.
Stanovnici svih gradova uključenih u istraživanje slažu se da je najbolje mjesto za gledanje filma kino. Također, kada ih se pitalo kako zamišljaju gledanje filma za 10 godina, ispitanici su najčešće isticali inovativne prostore kao što su high-tech multipleksi koji poboljšavaju iskustvo gledanja.
Rezultati ovog istraživanja predstavljeni su na okruglom stolu Mastercarda u Cannesu gdje su stručnjaci iz segmenta kinematografije razgovarali o sadašnjem i budućem stanju u segmentu iskustva odlaska u kino.
Vezane vijesti
-
Jeste li znali da je Zadar najveći grad u Hrvatskoj koji nema nezavisno kino? O tome će biti riječi u petak, 18 svibnja u Nigdjezemskoj, gdje će se otvoriti neka od pitanja vezana uz osiromašenu filmsku ponudu grada Zadra, kulturne potrebe i kino situaciju u drugim dijelovima Dalmacije.
-
Sinoć je u najšarmantnijem kinu u Hrvatskoj, Kaptol Boutiqe Cinema održana svečana premijera najiščekivanijeg hrvatskog filma godine – 'Agape', redatelja Branka Schmidta.
-
Četvrta i posljednja panel diskusija pod zajedničkim nazivom 'Kako MI to možemo?' organizirana u okviru 15. izdanja Zagreb Film Festivala u Kući Europe u organizaciji Deska Kreativne Europe – Ureda MEDIA Hrvatske bavila se trendovima i novitetima unutar mogućnosti digitalne distribucije.
-
Građani Splita i okolice već ove godine će moći uživati u jedinstvenom kino doživljaju. Riječ je o novom projektu tvrtke Blitz-CineStar, CINESTAR SPLIT 4DX™ multipleksu koji se otvara u trgovačkom centru Mall of Split, a koji će biti opremljen najsuvremenijom tehnologijom koja gledanje filmova dovodi na potpuno novu razinu.
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!