Kultura

prestižna nagrada

Kampanja „Out of Office Award“ osvojila prestižnu SABRE nagradu

Kampanja „Out of Office Award“ osvojila prestižnu SABRE nagradu

Kampanja Hrvatske turističke zajednice „Out of Office Award“, na kojoj su radile agencije Grayling i BBDO Zagreb, osvojila je prestižnu SABRE nagradu u kategoriji „Pan-European Programme“

Tako je odlučio stručni žiri „The 2017 EMEA SABRE Awards“, kojeg čini više od 40 svjetskih stručnjaka. Svečana dodjela nagrada je održana u Londonu, a u finalnoj večeri su se natjecali najbolji projekti odabrani među više od 2400 ukupno prijavljenih projekata i radova.

Kampanja „Out of Office Award“ je implementirana na ukupno 12 tržišta, među kojima su Austrija, Belgija, Francuska, Njemačka, Italija, Norveška, Poljska, Švedska, Švicarska, Nizozemska, Ujedinjena Kraljevina i SAD. U sklopu kampanje je organizirana i nagradna igra s glavnom nagradom u vidu sedmodnevnog putovanja u Hrvatsku, a pobjednik je bila najsmješnija i najkreativnija „out of office" poruka. Rezultat ove PR kampanje je 298 medijskih članaka procijenjene PR vrijednosti u iznosu od 5,3 milijuna eura, a dobri rezultati su ostvareni i na društvenim mrežama Facebook, gdje je ostvaren doseg od 8,14 milijuna ljudi i Twitter, gdje je ostvaren doseg od 2,35 milijuna ljudi.

Podsjećamo kako je ista kampanja ove godine osvojila i MIXX nagradu na festivalu Dani komunikacija i to u kategoriji Brand awareness kampanja, odnosno  srebrnu nagradu IdejaX u kategoriji turizam, kultura i slobodno vrijeme.


Reci što misliš!