D&AD olovka globalno je priznanje
Monografija "Nada" Zaklade Adris osvojila priznanje za najveće kreativno postignuće u dizajnu i oglašavanju
Monografija "Nada" koju je Adris grupa izdala suradnji s dugogodišnjim partnerima, agencijom Bruketa&Žinić OM u povodu desete godišnjice Zaklade Adris, osvojila je ovih dana u Londonu prestižnu nagradu za kreativnost, D&AD olovku. D&AD olovka globalno je priznanje za najveće kreativno postignuće u dizajnu i oglašavanju
Monografija «Nada» koju je s Adris grupom osmislila i izradila agencija Bruketa&Žinić OM u povodu desete godišnjice Zaklade Adris, osvojila je ovih dana u Londonu prestižnu nagradu za kreativnost, D&AD olovku. D&AD olovka globalno je priznanje za najveće kreativno postignuće u dizajnu i oglašavanju.
Na stranicama ove Monografije predstavljeni su svi projekti i pojedinci koje je Zaklada Adris podržala tijekom proteklih deset godina svoga djelovanja. Predstavljeni na jednome mjestu pružaju nadu u bolju budućnost Hrvatske. Upravo je ta činjenica nadahnula kreativni koncept i glavni oblikotvorni motiv ove knjige pod radnim nazivom „Nada“, jer knjiga je osjetljiva na dodir i što se više koristi, to je motiv nade na naslovnici, doslovno i simbolički, sve izraženiji.
Monografija donosi i autorske ilustracije 24 istaknuta projekata koje su ilustrirali ponajbolji hrvatski ilustratori mlađeg naraštaja.
Monografija Zaklade Adris tako je, uz primarno dokumentarnu važnost, postala zbirka najboljeg od trenutne hrvatske ilustratorske scene koju karakterizira raznolikost autorskih rukopisa i pristupa. Njihov kreativni doprinos na vizualno je zanimljiv i nekonvencionalan način čitateljima približio širinu i vrijednost rada Zaklade.
Monografija „Nada“ jedini je ovogodišnji nagrađeni rad iz Hrvatske. Među ostalim nagrađenima na ovogodišnjem 55. D&AD nadmetanju su video oglas We're the superhumans (Mi smo superljudi) za Channel4 u povodu Paraolimpijskih igara 2016; The Swedish Number (Švedski broj) kampanja za Švedsku turističku zajednicu; Give The Rainbow (Pokloni dugu) kampanja za Skittles bombone; te brendovi kao što su New York Times, Audi, Nike, Airbnb, Metropolitan muzej, Samsung, Twitter, Google, UN, UNICEF, Berlinska filharmonija, Addidas, Apple, Amnesty International, National Geographic i drugi. U D&AD žiriju bili su primjerice Margaret Keene koja stoji iza Appleove kultne kampanje «Think different»; Tiffany Rolfe koju je Advertising Age proglasio «Ženom koju treba pratiti»; Alessandra Lariu koju je Fast Company 2012. svrstao u Ligu iznimnih žena i među Najkreativnije ljude u biznisu ili Fabio Fernandes kojeg je Ad Age Global uvrstio među 100 najboljih komunikacijskih i marketinških menadžera na svijetu.
Tim koji je radio na projektu Nada bili su Davor Bruketa, Maša Ivanov, Zrinka Požar, Miran Tomičić, Vesna Đurašin, Radovan Radičević i Danko Đurašin iz agencije Bruketa&Žinić OM, zatim Predrag Grubić i Kristina Miljavac iz Adris grupe te Božo Skoko iz MPR-a.
Ilustratori i ilustratorice čiji se radovi nalaze u knjizi su: Iva Čurić, Nebojša Cvetković, Ana Žaja Petrak, Danijel Srdarev, Luka Juras, Davor Šunk, Hana Tintor, Anita Celić – Cella, Klarxy, Vedran Klemens, Filip Peraić, Alen Lipuš, Tomislav Torjanac, Imelda Ramović, Tea Jurišić, Srđana Modrinić – BooBoo, Helena Janečić, Igor Taritaš, Slaven Kosanović – Lunar, Tomislav Šestak, Dominik Vuković, Tonka Lujanac, Vendi Vernić i Davor Rukovanjski.
Vezane vijesti
-
Dodjelom priznanja Volonterski centar Zadar želi zahvaliti svim pojedincima i organizatorima volontiranja te istaknuti važnost mijenjanja lokalne zajednice putem volonterskih angažmana.
-
Objavljene su nagrade 24. Susreta profesionalnih kazališta za djecu i mlade Hrvatskog centra ASSITEJ koji se ovog tjedna, od 11. do 15.10., održavao u Čakovcu.
-
Zlatna lopta bit će dodijeljena 29. studenog u Parizu, nakon što prošle godine nije proglašen pobjednik, objavio je u srijedu magazin "France Football", organizator ovog priznanja koje se dodjeluje najboljem nogometašu godine.
-
Francuski prijevod romana "Crvena voda" književnika i novinara Jurice Pavičića osvojio je prestižnu nagradu Grand Prix de Littérature Policière za najbolji strani krimić u Francuskoj u 2021. godini.
Izdvojeno
-
Zračne luke i u listopadu i u prvih deset mjeseci ostvarile su dvoznamenkaste poraste broja putnika, od 18,4 i 16,2 posto u odnosu na iste mjesece prošle godine, a najviše je putnika uslužila zagrebačka zračna luka, podaci su DZS-a, koji pokazuju i rast teretnog prometa.
-
Trenutno su na terenu četiri tima, a zbog povećanog interesa razmatra se povećanje broja ekipa. Predviđeno je spajanje između 5 i 6 tisuća priključaka, od kojih je dosad završeno oko 600.
-
U srijedu 11. prosinca 2024. je u Zadru u hotelu Kolovare održana radionica na temu Kreiranje doživljaja na razini Turističke zajednice Zadarske županije i vodećih programa, a namijenjena zainteresiranim dionicima s područja Zadarske županije.
-
U subotu 14. prosinca 2024. s početkom u 14:00 sati u City Galleriji u Zadru održava se za redom 14. manifestacija projekta URBAN JAM 023 - Hip hop, a ne dop! Udruge U Pokretu IN FLUX.
Reci što misliš!