Louvre i u 2014. najposjećeniji muzej u svijetu
Najpoznatiji pariški muzej Louvre s 9,3 milijuna posjetitelja u 2014. i dalje je na vrhu ljestvice najposjećenijih muzeja u svijetu.
Sedamdeset posto posjetitelja muzeja su stranci, među kojima je najviše Amerikanaca, Kineza, Talijana, Britanaca i Brazilaca, izvijestili su iz Louvrea ističući da je u 2014. godini njihove stalne zbirke posjetilo 100 tisuća ljudi više nego u 2013. godini.
Tijekom prošle godine za publiku su ponovno otvorene dvorane s eksponatima iz 18. stoljeća, a ponovno je nakon restauracije izložen i slavni kip Nike sa Samotrake, jedna od glavnih atrakcija toga muzeja.
"Više od 50 posto posjetitelja muzeja mlađe je od 30 godina, a gotovo dva milijuna posjetitelja pripada dobnoj skupini od 18 do 25 godina", navode iz Louvrea, dodajući da je muzejske dvorane obišlo 675 tisuća školaraca.
Vezane vijesti
-
-
Muzej je nedavno proširio Odjel za suvremenu umjetnost, ugošćuje privremene izložbe, raznovrsna događanja i instalacije
-
Naravno, riječ je o pizzi. Jedu je svi i svugdje, na svim kontinentima i u svim zemljama svijeta. Iako je nastala na jugu Italije, točnije u Napulju koji se smatra domom pizze, u New Yorku nije ništa manje popularna.
-
Prostor ispred muzeja Louvre u Parizu s kojeg bi se nakon zatvaranja birališta u nedjelju navečer trebao obratiti javnosti centristički kandidat Emmanuel Macron, bio je nakratko evakuiran radi sigurnosne provjere nakon pronalaska sumnjive prtljage, no provjere nisu otkrile nikakvu prijetnju.
Izdvojeno
-
Krumpir je jedna od najbitnijih namirnica u mnogim kućanstvima, ali može brzo proklijati ako se ne čuva u pravim uvjetima.
-
Katamaran "Princ Zadra" koji se sinoć nasukao na hridi ispred otoka Premude poslijepodne je potonuo, priopćilo je Ministarstvo mora. Kako neslužbeno doznajemo, još mu je samo vrh iznad površine.
-
To je razočaravajuće, rekla je izvršna direktorica UNEP-a Inger Andersen na klimatskom samitu COP29 u Bakuu.
-
Povodom Europskog dana jednakih plaća SDP je danas na Narodnom trgu u Zadru, kao i drugim gradovima širom RH, organizirao kampanju kojoj je cilj podizanje svijesti o nejednakim plaćama muškaraca i žena u RH i na razini EU.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.