Japanska knjižara nudi u prodaji jednu knjigu tjedno
Suočen s teškim odabirom između stotina tisuća novih naslova koji svake godine preplave japansko tržište, vlasnik male knjižare otvorene prošloga proljeća u tokijskom luksuznom trgovačkom odredištu Ginzi odlučio je u ponudu staviti samo jedan naslov tjedno, kako bi svaka knjiga dobila zasluženu pozornost a njegova knjižara privukla samo doista zainteresirane kupce.
Tržište svake godine preplave stotine tisuća novih knjiga, što može predstavljati pravi problem za knjižare, kojima odluka o tome što uvrstiti u ponudu ponekad nije jednostavna, piše Guardian. Yoshiyuki Morioka, vlasnik knjižare "Morioka Shoten" otvorene prošloga svibnja u Ginzi u Tokiju, problemu je pristupio na neobičan način: njegova knjižara svaki tjedan svoje police puni samo jednim naslovom.
Morioka je prethodno deset godina vodio drugu knjižaru, gdje je u ponudi imao dvjestotinjak knjiga. "Običavao sam organizirati nekoliko književnih predstavljanja godišnje na koja su dolazili uglavnom ljudi koje je zapravo zanimala samo ta jedna knjiga. To mi je dalo ideju o knjižari koja bi bila održiva i uz samo jedan naslov", kazao je.
The Bookstore That Stocks Only One Book At A Time:
Owned by experienced bookseller Yoshiyuki Morioka, the store o… https://t.co/3pU3AJH4OB
— ArtsJournal (@ArtsJournalNews) December 29, 2015
Njegova knjižara koja prodaje samo jednu knjigu mogla bi se također opisati i kao "knjižara koja organizira izložbu proizašlu iz samo jedne knjige", napomenuo je. "Na primjer, kada je u ponudi knjiga o cvijeću, u trgovini može biti izložen cvijet o kojemu je u knjizi riječ", pojasnio je vlasnik. "Također, pozivam autore i urednike da što više vremena provode u knjižari. Time nastojim od dvodimenzionalne knjige stvoriti trodimenzionalni ambijent i iskustvo, kako bi se kupci i čitatelji osjećali gotovo kao da zakoračuju u knjigu", dodao je Morioka, koji je dosad takvu vrstu iskustva svojim kupcima ponudio s knjigama kao što su "The True Deceiver" finske spisateljice Tove Jansson, i "Bajke" Hansa Christiana Andersena.
Prvi naslov u ponudi u novoj godini bit će fotografska antologija japanskog fotografa Maseru Tatsukija.
"Čini se da je naš koncept naišao na opće simpatije, budući da nam dolaze posjetitelji sa svih strana svijeta", ocijenio je Morioka, koji je dosad na taj način prodao 2100 knjiga.
Modernom tržištu knjiga prijeti rast popularnosti elektroničke knjige i širenje online društvenih medija, no knjiga i dalje ostaje fizički predmet posebna šarma, smatra Morioka. "Knjiga posjeduje posebnu privlačnost koju sasvim sigurno nikada ništa neće ugroziti", tvrdi.
Vezane vijesti
-
Japanska princeza Aiko, jedino dijete cara Naruhita i carice Masako, u nedjelju je proslavila punoljetnost u Carskoj palači u središnjem Tokiju nakon što je u srijedu napunila 20 godina.
-
Japan je obilježio u nedjelju 72. godišnjicu američkog nuklearnog napada na zapadni grad Hirošimu i na komemoraciji su nazočili premijer Shinzo Abe i preživjeli.
-
U Tokiju u probni rad kreće autobus koji će riješiti jedan od većih problema razvijenog svijeta: kako napuniti bateriju mobitela kad se nađete daleko od utičnice
-
Izdvojeno
-
Deveto izdanje Dalmatinko Cupa, međunarodnog nogometnog turnira za dječake i djevojčice uzrasta od 8 do 14 godina, dolazi u regiju Luke Modrića te okuplja čak 220 timova iz 22 zemlje i s 3 kontinenta, koji od 30. svibnja do 2. lipnja 2024. nastupaju na 9 terena u Zadru i diljem Zadarske županije.
-
Još otkako su braća Eugen i Martin Hilti osnovali kompaniju 1941.godine u Lihtenštajnu, Hilti se zalaže za inovacije i izravne odnose s kupcima.
-
U subotu, 18. svibnja 2024. na bazenu Višnjik održano je 8. Otvoreno prvenstvo u paraplivanju Zadar Open 2024.
-
Humanitarna udruga „Adonis“ za djecu s poteškoćama u razvoju i bez odgovarajuće roditeljske skrbi u suradnji s Javnom vatrogasnom postrojbom Grada Zadra organizira projekt "I mi možemo biti vatrogasci" u petak, 25. svibnja 2024 s početkom u 17.30 minuta u krugu JVP Grada Zadra (Put Murvice 24).
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.