htz
Get to know me kampanja: U središtu promocije otoci, kontinent i manje poznate destinacije
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je glavnu promotivnu kampanju za ovu godinu naziva „Get to know me“, koja ujedno predstavlja i pozivnu poruku brojnim ljubiteljima putovanja da i ove godine za svoja odredišta odaberu hrvatske destinacije.
Kampanja će biti aktivna do srpnja ove godine, a promotivne će se aktivnosti provoditi putem online i offline kanala komunikacija te na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube na 12 najvažnijih emitivnih tržišta hrvatskog turizma. Među uključenim tržištima su Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Poljska, UK, Češka, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Slovačka i Švicarska.
„Hrvatska
je vrlo dobro poznata po prekrasnom i čistom moru, ugodnoj klimi
te povijesnim gradovima koji su nadaleko prepoznati kao
atraktivne i kvalitetne destinacije. No, Hrvatska je mnogo više
od toga pa ovom kampanjom pozornost skrećemo na ostale dijelove
naše zemlje, kao i na određene segmente naše ukupne turističke
ponude, a koji također zadovoljavaju najviše standarde kvalitete
i pružene usluge. Drugim riječima, uz naše već poznate
destinacije želimo predstaviti i one manje poznate, a koje se
nalaze u njihovoj neposrednoj blizini jer na taj način povećavamo
svijest o različitim ponudama Hrvatske i jedinstvenom načinu
života karakterističnom za naše ljude koji među našim gostima
uživaju ugled ljubaznih i srdačnih domaćina“, izjavio
je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.
Za
potrebe kampanje kreirani su i posebni vizuali te video
materijali koji se odnose na hrvatske otoke, Šibenik, Gorski
kotar, Slavoniju, Zagorje itd.
Glavni cilj kampanje je dodatno približiti nevjerojatne ljepote čarobnih krajolika Hrvatske, domaće ljude koji svako mjesto čine posebnim, ali i skrivene dragulje svake pojedine destinacije. Ideja je poruku prenijeti gostima koji žele doživjeti jedinstveni način života lokalnog stanovništva, njihove običaje i tradiciju, ali i unikatne delicije, autentična iskustva i osjećaje jer je turizam upravo to – doživljaj.
Izdvojeno
-
Matica umirovljenika Grada Paga organizira jednodnevni izlet u Imotski u utorak, 25. ožujka
-
Gong je prijavio kandidata za gradonačelnika Grada Zadra, Šimu Erlića, zbog zloupotrebe javnih resursa tijekom kampanje
-
Zadar će u subotu 15. ožujka, u 18. kolu 3. NL Jug u Klisu gostovati kod vodećeg Uskoka
-
Supernova poklon kartica odličan je dar jer garantira fantastično shopping iskustvo. Od sada ju možete koristiti u još više trgovina – popis je bogatiji za trgovine Zara, Bershka, Stradivarius i Pull&Bear.
Reci što misliš!