dobro je znati
Raspored nestanka električne energije za srijedu, 11. rujna
Iz zadarske Elektre stiže obavijest o privremenom prekidu u opskrbi električnom energijom zbog radova prema sljedećem rasporedu
Mjesto: Karin Gornji
Ulica: Lakići i Vukasi
Očekivano trajanje:
09:00 - 11:30
Radovi: planirani
Mjesto: Vir
Ulica: Put torova
Očekivano trajanje:
08:30 - 12:30
Radovi: planirani
Mjesto: Preko
Ulica: predio Dvorina
Očekivano trajanje:
09:00 - 13:00
Radovi: planirani
Mjesto: Karin Donji
Ulica: južni dio naselja
Očekivano trajanje:
09:00 - 11:30
Radovi: planirani
Mjesto: Sukošan
Ulica: predio Čukovice prema magistrali
Očekivano trajanje:
10:30 - 12:00
Radovi: planirani
Mjesto: Bibinje
Ulica: predio Radići
Očekivano trajanje:
12:00 - 13:30
Radovi: planirani
Mjesto: Donja Murvica
Ulica: sjeverni dio Ulice kralja Tomislava
Očekivano trajanje:
13:30 - 15:00
Radovi: planirani
Vezane vijesti
-
Potvrđeno je da putovanja čine čuda, prije svega za psihičko stanje, ali i fizičko, što relaksice odavno znaju, putujući 30 godina po Hrvatskoj, te 26 van naših granica.
-
Tradicionalna biciklijada od Branimirove obale u Zadru do Trga svetog Jure na otoku Viru u nedjelju 22. rujna doživjet će svoje 36. izdanje.
-
Panel rasprava pružit će jedinstvenu priliku za razmjenu ideja, iskustava i stvaranje sinergija među različitim sektorima – turizam, poljoprivreda i prehrambena industrija, obnovljivi izvori energije, industrija robotike i visokih tehnologija.
Izdvojeno
-
Iz Poljoprivredne, prehrambene i veterinarske škole Stanka Ožanića stižu lijepe vijesti – ova je škola jedna od dobitnika EITA 2024.: Europske nagrade za inovativno poučavanje!
-
Lovac na oluje i fotograf Bruno Fantulin gostovao je u Newsnightu kod našeg Ilije Radića gdje je objasnio kako to izgleda lov na oluje.
-
Kontrole na njemačkim granicama nisu kraj šengena, ali nije ni pravo rješavanje pitanja migracija, izjavio je u utorak hrvatski šef diplomacije Gordan Grlić Radman u Zagrebu.
-
New York, 18. rujna 2024. – Hrvatska, Slovenija i Austrija započele su zajedničku promotivnu kampanju pod nazivom „Alps-Adriatic-Amazing“ na značajnom američkom tržištu. Cilj kampanje je pozicionirati ove tri zemlje kao atraktivne cjelogodišnje destinacije za američke turiste.
Reci što misliš!