Događaji

Dani UHPA-e

Fain: Budućnost turističkih agencija nije upitna – bez nas nema organiziranih dolazaka, predsezone niti posezone

Fain: Budućnost turističkih agencija nije upitna – bez nas nema organiziranih dolazaka, predsezone niti posezone
UHPA

Dani UHPA-e, godišnji susret jedne od vodećih nacionalnih udruga u turizmu, Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA), održali su se od 30. ožujka do 1. travnja 2023. u Brelima, uz podršku Splitsko-dalmatinske županije, UHPA-ine preporučene domaće destinacije za 2023. godinu.

Ovogodišnji Dani UHPA-e okupili su više od 150 sudionika - predstavnika turističkih agencija, obrazovnih institucija, turističkih zajednica i poslovnih partnera te predstavnika Ministarstva turizma i sporta, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske turističke zajednice, strukovnih udruga, medija i drugih predstavnika turističke industrije.

Na službenom otvorenju u četvrtak sudionicima su se obratili Igor Radić, savjetnik ministrice turizma i sporta, Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, Stipe Čogelja, zamjenik župana Splitsko-dalmatinske županije, Antonia Radić Brkan, zamjenica gradonačelnika Grada Makarske, Jure Juran, direktor Bluesun hotela Soline te Tomislav Fain, predsjednik UHPA-e koji je i otvorio 6. Dane UHPA-e.

U sklopu radnog dijela programa predstavljene su novosti u poslovanju Croatia Airlinesa, ponuda Tvrđava kulture Šibenik, prednosti uključivanja u  Travelife sustav za turističke agencije i turoperatore te potencijalna rješenja za rizike digitalizacije.

Panel raspravu na temu „Uloga turističkih agencija u transformaciji turizma u Republici Hrvatskoj“ moderirao je novinar Saša Ljubičić, a u raspravi su sudjelovali gospodin Radić, Slavija Jačan Obratov (direktorica Sektora za sustav turističkih zajednica i razvoja proizvoda u Hrvatskog turističkoj zajednici), Ivana Vladović (direktorica TZ Splitsko-dalmatinske županije) te gospodin Fain. Panelisti su se osvrnuli na nestalnu dinamiku turističke industrije i izazove u primjeni strateških politika za razdoblje do 2030. godine, a govora je bilo i o novom komunikacijskom konceptu hrvatskog turizma s fokusom na ljepotu naše zemlje. 

„Budućnost turističkih agencija nije upitna – bez agencija nema organiziranih turističkih dolazaka, nema  turizma posebnih interesa, niti predsezone ni posezone, tu nema dileme. No,  budućnost turizma ovisi o privatnom koliko i o javnom sektoru, stoga moramo zajedno definirati okvire razvoja i dosljedno provoditi politike„ izjavio je Tomislav Fain, problematizirajući pitanje razvoja održivog turizma.

U Brelima je održan i već tradicionalni susret s direktorima predstavništava Hrvatske turističke zajednice s najznačajnijih emitivnih tržišta te je predstavljena ponuda članova UHPA-e i partnera.

Osim niza zanimljivih prezentacija, ovogodišnji program predvidio je i neizostavan razgled destinacije tijekom kojeg je predstavljena Makarska te kapaciteti hotelske kompanije Bluesun Hotels & Resorts. 


Reci što misliš!