Događaji

internacionalni seminar

Lokalna akcijska grupa „Bura“ primjer je dobre prakse implementacije ruralnog turizma

Lokalna akcijska grupa „Bura“ primjer je dobre prakse implementacije ruralnog turizma
LAG Bura

Lokalna akcijska grupa „Bura“ dana 07.09.2021 bila je domaćin seminara projekta „FinEst Countryside - Accessible Coastal and Village Tourism in the Baltic Sea Region" LAG-ovima Nelja Valla Kogu i Pohja-Harju Koostookogu iz Estonije. Na seminaru je prisustvovalo 27 sudionika.

Glavna svrha projekta je donijeti dodanu vrijednost ruralnom turizmu jer je turizam rastući sektor i u Finskoj i u Estoniji. Cilj projekta je također planiranje konkretne suradnje i širenje dobre prakse iz jedne zemlje u drugu, kao i razvoj turističkih paketa po regijama po mjeri te su odabrali Lokalnu akcijsku grupu „Bura“ kao primjer dobre prakse. 

Seminar je otvoren prigodnim pozdravom općinskog načelnika jedinice lokalne samouprave Jasenice, gospodina Stipe Vulića. LAG „Bura“ je predstavio svoje primjere dobre prakse, projekte lokalne i internacionalne projekte i LAG natječaje za dodjelu sredstava poljoprivrednicima i jedinicama lokalne samouprave. 

Na seminaru su izlagali predstavnici turističkih zajednica Jasenice, Posedarje i Vrsi koji su predstavili turističke atrakcije svojih područja.

Nakon završetka seminara sudionici su posjetili OPG Sandra Babac, Šinjorina Smokva u Poljicima. Predstavnici su odabrali Šinjorinu Smokvu za terenski posjet zbog njihove reputacije ekološke proizvodnje po dalmatinskoj recepturi, posebice jer smokva kao voće ne postoji na području njihovog teritorija te je mnogim sudionicima ovo bio prvi doticaj s ovom tradicionalnom dalmatinskom voćkom. 

LAG Bura je sa sudionicima dogovorio mogućnost suradnje kroz novi projekt ruralnog turizma kroz podmjeru 19.3.2. Predstavnicima LAG-ova uručeni su prigodni darovi OPG-a Mate Dušević iz Ljubča, poznatog po proizvodnji nagrađivanih monosortnih maslinovih ulja te proizvodnjom vina i likera. 

U listopadu 2021 LAG „Bura“ kreće u projekt suradnje podmjere 19.3.2  „Vrata u Europu“ s partnerskim LAG-ovima iz Poljske LAG Ślężanie, LAG Lider A4 i LAG Gromnik. Cilj projekta je branding lokalnih i turističkih proizvoda i razmjena primjera dobre prakse. 


Reci što misliš!