Događaji

#turizam

Mihaela Kadija: Na tržištu središnje Europe postoji velik interes za Zadarskom županijom

Mihaela Kadija: Na tržištu središnje Europe postoji velik interes za Zadarskom županijom
Bojan Bogdanić

Turistička zajednica (TZ) Zadarske županije održala je danas 12. svibnja 2021. online prezentaciju za poslovne partnere iz Austrije dok su još krajem travnja i početkom svibnja održane one za tržište Njemačke i Mađarske.

Nastavljaju se virtualne prezentacije na kojima se najznačajnijim emitivnim tržištima predstavlja turistička ponuda Zadarske županije, a koje se organiziraju u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ). Tako je danas održana prezentacija Turističke zajednice Zadarske županije za austrijsko tržište koja je okupila je 16 sudionika,  a organizirana je u suradnji s predstavništvom HTZ-a u Beču.

Prethodno je za tržište Njemačke 26. travnja u organizaciji predstavništva HTZ-a iz Frankfurta i ispostave u Münchenu održana prezentacija TZ Zadarske županije za prodajno osoblje turističkih agencija, turoperatore i medije koju je pratilo 32 sudionika. Uslijedila je prezentacija 6. svibnja za Mađarsku koju je organiziralo Predstavništvo HTZ-a u Budimpešti, a na kojoj se isključivo predstavila ponuda zadarske turističke regije od strane TZ Zadarske županije, a nakon koje je uslijedila i radionica. Ovo je virtualno događanje okupilo više od 110 sudionika, a tijekom dana je održano gotovo 300 individualnih sastanaka.

Povodom održanih virtualnih prezentacija direktorica Mihaela Kadija izjavila:

„S navedenih tržišta stižu nam odlične vijesti, interes brojnih partnera je zaista velik, a što ususret sezoni svakako obećava, ali i opravdava naše nade koje polažemo upravo u goste s naših najvjernijih tržišta.“ Dodala je tome: „Pri kraju smo ciklusa ovakve vrste prezentacija, preostaje nam odraditi još onu za tržište Francuske idući tjedan“ i zaključila kako uvelike ohrabruje pad broja zaraženih i sve veća procijepljenost našeg stanovništva, a što je temelj za dolazak velikog broja gostiju u našu županiju.

U fokusu je ovakvih virtualnih događanja predstavljanje bogate ponude Zadarske županije ali i informiranje inozemnih partnera o trenutnim uvjetima ulaska u Hrvatsku i povratka u matičnu zemlju, te predstavljanje nacionalne oznake sigurnosti Safe stay in Croatia.  

Na prezentacijama se naglašava raznolikost Zadarske županije kako geografska, tako i ona turističkih proizvoda, ponude, doživljaja i atrakcija, a što snažno gradi brend „Reci DA! svemu“. Prvi dio prezentacije ističe doživljaje po subregijama, nakon čega se  prezentacija fokusira na turističke proizvode. Uz glavne se smještajne kapacitete i njihovu ponudu dodatno prezentiraju i razni alati koje Turistička zajednica Zadarske županije nudi za turiste ali i profesionalce, kao što su karte, liste, brošure, vodiči. Informativne i pune korisnog sadržaja web stranice Turističke zajednice Zadarske županije aktivne su na čak  10 jezičnih varijanti i predstavljaju veliki napredak u promidžbi.


Reci što misliš!