društvene mreže
Mark Zuckerberg se ispričao korisnicima Facebooka
Društvena mreža Facebook, upletena u skandal zlouporabe osobnih podataka, objavila je u nedjelju u britanskom i američkom tisku oglas na cijeloj stranici u kojemu se vlasnik Mark Zuckerbergu ispričava korisnicima i izražava žaljenje.
"Naša je odgovornost štititi vaše podatke. Ako u tome ne uspijevamo, onda je ne zaslužujemo.", napisao je mladi američki milijarder u oglasu objavljenom u šest britanskih (Sunday Times, Mail On Sunday, Observer i drugi) i u tri američka glasila (New York Times, Washington Post i Wall Street Journal).
Kalifornijska kompanija je na meti kritike nakon otkrića da je tvrtka Cambridge Analytica (CA) prikupila podatke o 50 milijuna korisnika Facebooka bez njihova znanja i iskoristila ih kako bi utjecala na američku predsjedničku kampanju Donalda Trumpa 2016.
"Možda ste čuli da se govori o kviz aplikaciji koju je osmislio sveučilišni istraživač koji je 2014. omogućio da u javnost izađu podatci više milijuna korisnika Facebooka. Bila je to zlouporaba povjerenja i žao mi je što tada nismo više učinili.", rekao je Zuckerberg tonom koji podsjeća na ton njegove prve isprike objavljene u srijedu.
Ovaj skandal koji je veoma poguban za ugled Facebooka, prouzročio je ovog tjedna pad vrijednosti dionica tvrtke na burzi i gubitak veći od 50 milijarda dolara.
Facebook je imao više od dvije milijarde korisnika i do skandala na burzi je vrijedio više od 500 milijardi dolara.
Facebook se ranije bio proglasio žrtvom u aferi koju je prouzročila tvrtka Cambridge Analytice koja je manipulirala podatcima. Izvršni direktor Alexander Nix, koji je nakon afere dobio otkaz, hvalio se da se koristio prljavim trikovima kako bi pomogao političarima.
Vezane vijesti
-
Širenje dezinformacija o covidu omogućeno je na više desetaka Facebook i Instagram računa koji su tijekom protekle godine dobili oko 370.000 pratitelja, po novom izvješću.
-
Kompanija Facebook u utorak je objavila da ukida svoj sustav prepoznavanja lica koji automatski identificira korisnike na fotografijama i video snimkama, navodeći kao razlog rastuću zabrinutost zbog korištenja takve tehnologije.
-
Udruženje obrtnika Zadar u suradnji sa HIA - Hobby I Adore d.o.o. organizira za svoje članove besplatnu praktičnu radionicu "Facebook&Instagram - izrada sadržaja (copywriting, vizuali, content marketing)".
-
Zbog pandemije su lani usporena ulaganja u marketing putem influencera na društvenim mrežama, no ove će godine to biti kompenzirano porastom ovog oblika promocije za više od 33%.
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!