Događaji

Navijači

Čak 350.000 najvatrenijih navijača odlazi na Euro

Čak 350.000 najvatrenijih navijača odlazi na Euro

Istraživanje je pokazalo da će samo 12 posto hrvatskih nogometnih fanova imati priliku bodriti 'naše dečke' u Austriji, dok ostali još trebaju odlučiti gdje će pratiti utakmice

Prema istraživanju GfK, Centra za istraživanje tržišta Zagreb i Odjela za vanjsku trgovinu austrijskoga gospodarstva, čak 350.000 hrvatskih navijača željelo bi uživo bodriti 'vatrene' za vrijeme Europskog prvenstva u nogometu u Austriji i Švicarskoj.

U povodu plasiranja nove Serije 6 Samsungovih LCD-televizora na hrvatsko tržište, Samsung, sponzor javnog praćenja Europskog nogometnog prvenstva na Trgu bana Jelačića i Bundeku u Zagrebu, proveo je i istraživanje o planovima hrvatskih građana za praćenje Eura 2008.

Rezultati istraživanja provedenog među muškarcima u dobi od 20 do 40 godina pokazali su da ih se 60 posto drži one: što veći televizor, to bolji užitak praćenja nogometnih utakmica. To je ujedno i razlog zbog kojeg će 50 posto anketiranih pratiti prvenstvo na trgovima ili u omiljenim kafićima, dok 33 posto ispitanika razmatra mogućnost kupnje novog ili dodatnog televizora.

Istraživanje je pokazalo da će samo 12 posto hrvatskih nogometnih fanova imati priliku bodriti 'naše dečke' u Austriji, dok ostali još trebaju odlučiti gdje će pratiti utakmice. Samsung i Koncertna direkcija, kao organizator, pozvali su sve koji će od 7. do 29. lipnja biti u Zagrebu da budu na Trgu bana Jelačića ili Bundeku, gdje će s ostalim gorljivim navijačima moći gledati utakmice Europskog nogometnog prvenstva na otvorenome.

Davor Žagar, direktor Koncertne direkcije, dodao je kako se prijašnjih godina za praćenja prvenstva na Trgu okupilo najviše 15.000 ljudi. Ove ih se godine očekuje isto toliko, ako ne i više. Ostali će pak u brojnim kafićima koji su se opskrbili velikim LCD-televizorima, uz litre i litre piva, navijati za 'vatrene'.


Reci što misliš!