Događaji

Istraživanje

Najmanje se vjeruje Hloverki

Najmanje se vjeruje Hloverki

Dnevniku HTV-a, prema istraživanju, vjeruje se podjednako kao i onom Nove TV

Istraživanje koje je od GFK naručio HRT pokazalo je da građani najmanje vjeruju Hloverki Novak Srzić, a otkrilo je i neke druge informacije porazne za javnu televiziju

Cilj istraživanja bilo je utvrditi stupanj povjerenja građana u nekoliko televizijskih emisija, kao i stupanj povjerenja u voditelje HTV-a. U objektivu su bili središnji Dnevnik HTV-a, Dnevnik Nove TV, Vijesti RTL-a i emisija Otvoreno, te njihovi voditelji.

Dnevniku HTV-a, prema istraživanju, vjeruje se podjednako kao i onom Nove TV. Građani su potvrdili da najmanje povjerenja imaju u Hloverku Novak Srzić, glavnu urednicu Informativnog programa i urednicu emisije Otvoreno, koja bi trebala biti najjača politička emisija na HTV-u. No čak 31 posto građana kazalo je da ne pozna dobro tu emisiju, piše Novi list.

Informativni program HTV-a ima daleko veće ljudske i financijske resurse od konkurencije. Tako je zaključno sa 30. lipnjem ove godine tamo radilo 382 djelatnika, a budžet za ovu godinu je 38 milijuna kuna.

Ispitanici su rangirali i emisije s obzirom na njihovu vjerodostojnost, pri čemu je 46 posto ispitanih procijenilo Dnevnik HTV-a kao emisiju kojoj najviše vjeruju, dok je najveći broj ispitanih emisiju Otvoreno stavio na posljednje mjesto po vjerodostojnosti.

Među deset voditeljskih imena u istraživanju, građani najmanje poznaju Sinišu Kovačića s HTV-a, za kojeg nije čulo 27 posto ispitanih. Slijedi Mislav Togonal, voditelj Otvorenog, sa 23 posto te Petar Pereža s Nove TV, za kojeg nije čulo 20 posto ispitanika.

Najpoznatiji su Hloverka Novak Srzić te dvojac s Nove TV, Mislav Bago i Saša Kopljar, kojem vjeruje 82 posto. Bago je pak osigurao povjerenje 78 posto ispitanika. Na dnu liste povjerenja je Hlo, kojoj vjeruje tek 35 posto ispitanika, a nešto bolje od nje stoje Dijana Čuljak Šelebaj i Tončica Čeljuska.

Informativni program očito polako gubi utrku s glavnim konkurentom, i kada su u pitanju sadržaji, i voditeljsko-uredničke face. Najbolji dokaz toga jest, osim ovog istraživanja, i podatak da ćemo posljednje sučeljavanje predsjedničkih kandidata prije izbora gledati upravo na Novoj TV.


Reci što misliš!