Ljubaznost i usluga
Mystery shopping: Slovenci najljubazniji, Hrvati drugi, u BiH najneljubazniji
Hrvatski ugostitelji bolji od trgovaca
Prema kupcima i gostima na području bivše Jugoslavije najljubazniji su Slovenci, Hrvati su po svojoj uslužnosti drugi, dok je BiH na posljednjem, šestom mjestu, pokazalo je to istraživanje agencije Heraklea o usvojenim osnovama lijepog ponašanja, nužnima za pružanje kvalitetne usluge.
Istraživanje je provedeno u periodu od 2. do 12. studenog ove godine u ukupno 800 maloprodajnih i ugostiteljskih objekata u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Crnoj Gori i Makedoniji. Tajni kupci su obraćali pažnju na pet osnovnih elemenata dobre usluge: početni pozdrav, osmijeh, nuđenje pomoći, zahvalu te završni pozdrav na odlasku. Prosječni rezultat na razini svih država u kojima je istraživanje provedeno 68,56 posto.
Prema istraživanju, Slovenci najljubaznije uslužuju svoje kupce i goste - ostvarili su najbolji rezultat, ukupno 76,15 posto. Hrvatska je na drugome mjestu s ukupnim rezultatom od 72,61 posto, a s vrlo malom razlikom prati nas Crna Gora sa 72,13 posto. Potom slijede Makedonija sa 67,62 posto i Srbija sa 64,78 posto, dok je posljednja BiH sa 57,43 posto (u maloprodaji je ostvarila svega 54,13 posto, a u ugostiteljstvu 65,14 posto).
Ugostitelji uslužniji od prodavača, osmijeh i dalje često izostaje
I u Hrvatskoj su se ugostitelji pokazali marljivijima od prodavača u maloprodaji za 12,46 posto i tako ostvarili rezultat od visokih 78,78 posto. Općenito, svi u regiji puno ljubaznije dočekuju i uslužuju goste u ugostiteljskim objektima koji su ostvarili rezultat od 74,53 posto, nego kupce u maloprodaji gdje su se osnovni standardi ispoštovali u 63,03 posto.
U Hrvatskoj smo naučili pozdravljati i zahvaljivati kupcima, ali lekcija koju nikako da usvojimo jest osmijeh. Prema rezultatima istraživanja, samo se 64 posto djelatnika osmjehnulo svome kupcu ili gostu i takav osrednji rezultat prati nas kroz slična istraživanja već godinama.
Vezane vijesti
-
-
Među sezoncima u turizmu najviše je onih između 45 i 60 godina starosti koji su nezaposleni i svoju privremenu egzistenciju traže u cjelodnevnom uslužnom radu u turizmu
-
Suglasnost se odnosi na cjelogodišnje poslovanje
-
Franco Palma, predsjednik Izvršnog odbora Hrvatske udruge hotelijera, tvrdi da su privatnici odavno restrukturirali tvrtke, smanjivši i broj zaposlenih, pa nema govora o otpuštanju radnika
Izdvojeno
-
Hrvatski premijer Andrej Plenković kazao je u srijedu da Hrvatska snažno odbacuje kritike srbijanske ministrice pravosuđa Maje Popović pred Vijećem sigurnosti UN-a da Zagreb ostavlja zločine nad Srbima nekažnjenima, a sudi isključivo Srbima.
-
Uređeni katastarski i zemljišnoknjižni podaci za nekretnine u građevinskim područjima u skraćenom roku i bez dodatnih troškova za vlasnike, glavne su prednosti koje građanima donosi provedba Višegodišnjeg programa katastarskih izmjera građevinskih područja za razdoblje 2021. - 2030.
-
Ministar Branko Bačić najavio je obnovu starih i izgradnju novih nekretnina koje će država staviti na tržište u sklopu nacionalnog plana stambene politike. Govoreći o dugo najavljivanom nacionalnom planu stambene politike, ministar Bačić rekao je kako bi on trebao bi biti donesen tijekom veljače.
-
Nešto više od 75 posto površina na Zemlji bilo je "trajno suše" tijekom prethodna tri desetljeća i to će promijeniti život na planetu, pokazalo je izvješće UN-a.
Reci što misliš!