Tajni kupci
Poljska se najviše smije, a Azija je najozbiljnija
Pružatelji usluga tajnog kupovanja u Aziji, Europi, Sjevernoj i Južnoj Americi, uključujući i Herakleu, specijaliziranu agenciju za mystery shopping u Hrvatskoj, sudjelovali su u zajedničkom istraživanju Smiling report 2013.
Istraživanje obuhvaća podatke o kvaliteti usluge za 2013. godinu iz raznih industrija. Rezultati su temeljeni na više od 1.6 milijuna pitanja iz preko 53 zemalja, obuhvaćajući osmijeh, pozdrav i dodatnu prodaju...
Za primjer u kategoriji osmijeha možemo uzeti Poljsku, a po pozdrav odite u Gvatemalu. Gledano po industrijama najlošije rezultate ostvarile su usluge prijevoza putnika u kategorijama osmijeha i pozdrava te maloprodaja u kategoriji dodatne prodaje.
Rezultati su pokazali kako u svijetu prosječno 83% kupaca dobije osmijeh, 86% ih je pozdravljeno, a samo u 57% slučajeva ponuđen im je dodatni proizvod. Poljska je s rezultatom od 96% bila prvoj poziciji na ljestvici osmijeha, a Irska s 95% na drugoj. Četiri zemlje u Aziji su na dnu liste osmijeha, a to su: Južna Korea, Makao, Kina te Hong Kong sa. Najbolje rezultate po kontinentima ostvarila je Sjeverna Amerika dok Azija ima najlošije rezultate. Najviši rezultat po industrijama imala je Vlada, a najmanje osmijeha kao i uvijek dobiveno je u uslugama prijevoza putnika.
Hrvatska je u donjem dijelu ljestvice, na 30. mjestu od ukupnog broja zemalja, s rezultatom od 70% što je manje od svjetskog prosjeka koji iznosi 83%.
Prema istraživanju najsrdačnije će vas pozdraviti u Južnoj Americi- Gvatemali, Panami Peru i Urugvaju. Što se tiče Hrvatske pozdrav je jedina kategorija u kojoj smo bolji od svjetskog prosjeka. U 2012. kupac je bio pozdravljen u 85% slučajeva, a lani je to naraslo na 90 %.
Vezane vijesti
-
Hrvatski ugostitelji bolji od trgovaca
-
-
-
Izdvojeno
-
Ozbiljna ekološka promišljanja inspirirala su ovogodišnju božićnu dekoraciju Škole primjenjene umjetnosti i dizajna!
-
Tjedni horoskop od 16. do 22. prosinca 2024.
-
U petak 13. prosinca otvorene su prijave za Akademiju Raise the Bar, besplatni obrazovni program Coca-Cole HBC Adria, koji je namijenjen konobarima, baristima i barmenima s najmanje godinu dana radnog iskustva u ugostiteljstvu i turizmu.
-
Oni koji uspješno prođu natjecanje moći će se prijaviti na ograničene javne pozive za dodjelu bespovratnih sredstava namijenjenih investicijama te ostvariti pravo na najviše 25.000 eura po projektu
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.