Događaji

U suradnji s Ministarstvom turizma

Nova HAK-ova interaktivna karta

Nova HAK-ova interaktivna karta

Osim što putem nje možete vidjeti koja je najkraća ili najbrža trasa do željenog odredišta, karta nudi i kompletne troškove putovanja: od cestarina do goriva.

Hrvatski auto klub spremno dočekuje vrhunac turističke sezone. Vozila za pomoć na cestama su spremna a predstavljena je nova interaktivna karta Hrvatske. U tome je HAK-u pomoglo i Ministarstvo turizma koje im je današnjim potpisivanjem ugovora dodijelilo gotovo pola milijuna kuna.

'Putovanje turista koji dolaze u Hrvatsku započinje onog trenutka kada sjednu u svoje automobile i krenu prema nama. Mi se moramo pobrinuti da im pružimo sigurnosti i kvalitetu jer je to ključ hrvatskog turizma', rekao je ministar turizma Damir Bajs i dodaje kako turisti to i prepoznaju.

Ivo Bikić, predsjednik Uprave HAK-a smatra kako sigurnost na cestama mora postati nacionalni prioritet. 'Prošle je godine na hrvatskim cestama poginulo 548 osoba', rekao je Bikić usporedivši taj broj s 1990. godinom kada je u prometu smrtno stradalo čak 1.360 osoba. 'Svakog dana u svijetu u prometu pogine 3.560 ljudi tj. to je kao da se svakog dana sruši 23 Airbusa', pojasnio je predsjednik HAK-a.

Kako bi turistima omogućili što bolju uslugu, HAK-ovi su pripremili novu interaktivnu kartu. Osim što putem nje možete vidjeti koja je najkraća ili najbrža trasa do željenog odredišta, karta nudi i kompletne troškove putovanja: od cestarina do goriva.

Također je dostupna prognoza za tri dana, kadrovi s HAK-ovih kamera postavljenih po prometnicama, trajektnim pristaništima i graničnim prijelazima, ali i popis i lokacija benzinskih postaja.

Zanimljivo je kako na karti postoji i opcija koja će vam pokazati najbliži super market. Ako stisnete na tu opciju karta će se naprosto zacrveniti od Konzumovog loga, jer jedino Todorićeve dućane možete pronaći na karti. Na pitanje zašto je to tako, u HAK-u kažu kako je Konzum prvi reagirao na njihovu ponudu. Drugi nisu reagirali.

Turistička sezona na razini prošle

'Očekujemo da će turistička sezona biti na razini prošle. Tada smo imali 300 tisuća poziva u naš call centar. Imali smo deset tisuća usluga otklona kvarova vozila', pojasnio je Marijan Rimac, rukovoditelj sektora tehničke pomoći.

Hoće li sezona uistinu biti na razini prošlogodišnje, za sada nije poznato. Prvi pravi rezultati trebali bi biti dostupni tek početkom srpnja. No, ako je suditi prema Dubrovniku, koji jedni već ima podatke za prvu polovinu lipnja, sezona bi trebala biti i bolja nego prošla.

Reci što misliš!