Događaji

Blagdanski ugođaj

Vukovar ima svoju "Božićnu priču"

Vukovar ima svoju

Ovim projektom potiče se blagdanska kultura te prigodno ukrašavanje grada, stvaranje posebnog božićnog ugođaja i širenje blagdanskog optimizma

Ove godine, zahvaljujući hotelskoj kući „Hoteli Baška" d.d. koja je potpomogla ukrašavanje Vukovara, svi će Vukovarci moći uživati u osvijetljenom i ukrašenom drvoredu platana u Ulici Priljevo koja spaja grad Vukovar i Borovo naselje.

Projekt „Božićna priča - Najljepša božićna ulica" (natjecanje gospodarskih subjekata u blagdanskom ukrašavanju grada) održava se drugu godinu i potiče kulturu blagdanskog ukrašavanja gradova.

Projekt je zaslužan za ukrašavanje znamenitosti i ulica grada Zagreba, a sada po prvi puta i Vukovara, te potiče sve građane da se nadahnu uspješnim primjerima blagdanskog ukrašavanja te ukrase i svoje domove.

¨U ova tmurna i teška vremena svjetlo i nada koje ono simbolizira je upravo ono što nam ponekad treba. Velika mi je čast što su organizatori upravo mene izabrali da upalim lampice i osvijetlim naš grad te da mu na taj način vratimo nadu u bolje sutra. Koliko god vukovarčani i ja volimo svoj grad znamo kako mu božićnog ugođaja, mira i blagostanja definitivno treba. Uljepšali su mi nadolazeće blagdane koje ću provesti s obitelji i na tome im hvala. Nadam se kako ćemo se vidjeti i slijedeće godine.¨ naglasila je Sandra uz blistavo ukrašen drvored platana.

¨Neizmjerno smo sretni što je upravo Sandra osoba koja je uključila svjetleće ukrase u Vukovaru i time udahnula malo blagdanskog optimizma u cijelom gradu. Nadam se kako će ovaj osvijetljeni drvored postati nova-stara turistička atrakcija i kako ćete svi doći u Vukovar pogledati drvored Priljevo u njegovom novom sjaju.¨ rekla je Antonia Radić, idejna začetnica projekta „Božićna priča - Najljepša božićna ulica".

Ovakav primjer ukrašavanja kulturnih institucija jedinstven je u svijetu i od iznimnog je značaja za turističku ponudu svakog grada, a kao prijatelji ¨Božićne priče¨ uključili su se i Hrvatska turistička zajednica, Turistička zajednica grada Zagreba i Coca Cola.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.