Događaji

Sumnjivi poslovi

USKOK provjerava dionicu autoceste A1

USKOK provjerava dionicu autoceste A1

Istražiteljima su posebno sumnjivi načini gradnje odmarališta, prijelaza na autocesti namijenjenih divljači i denivelacije sporne dionice

USKOK i policija su se zainteresirali za dionicu autoceste A1 Dugopolje - Ravča, za koju sumnjaju da je preplaćena te da ima 15-ak spornih kilometara koji ne odgovaraju stanju na terenu, a izvođači radova su ih naplatili kao stvarni dio prometnice.

Budući da je sumnjivo 15 kilometara, a cijena gradnje jednog kilometra ove dionice je bila sedam milijuna eura, "nestalih" 15 kilometara je ukupno vrijedno 105 milijuna eura, piše Večernji list. Istražiteljima su posebno sumnjivi načini gradnje odmarališta, prijelaza na autocesti namijenjenih divljači i denivelacije sporne dionice.

Odmorišta su uglavnom građena na najtvrđem terenu, gdje su se morali i razbijati stijene koje su pretvarane u šljunak koji je, pak, potom nestajao s gradilišta. Istražitelji smatraju kako se ovdje moglo manipulirati materijalom, ali i utrošenim radnim satima. Prema pisanju Večernjeg lista ključnu ulogu u čitavoj priči imali su braća Slaven i Jozo Žužul te njihova građevinska tvrtka Skladgradnja, iako je ona bila samo podizvođač radova.

Navodno su oni bili ti koji su transferirali "isisane" novce na druge račune, jer postoje indicija da sva sredstva nisu ostajala kod njih. Dionicu od Dugopolja do Ravče dobile su 2005. godine domaće građevinske tvrtke. Dionicu Dugopolje - Šestanovac dugu 37 kilometara dobio je domaći konzorcij, kojem je na čelu bio splitski Konstruktor, a za gradnju su ponudili 1,95 milijardi kuna. Isti konzorcij hrvatskih tvrtki dobio je i gradnju 40 kilometara od Šestanovca do Ravče.

Skladgradnja je dobivala podizvođačke radove, a od kada je HDZ-na vlasti, ostvarili su ogroman porast prihoda. Do su 2003. godine imali 15 milijuna kuna prihoda od 2004. do 2009. godine su uprihodili 1,4 milijarde kuna.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.