Događaji

Koncept integriranja željaznice

Rajko Ostojić predstavio "Cug u krug"

Rajko Ostojić predstavio

SDP-ov kandidat za gradonačelnika Zagreba Rajko Ostojić predstavio je projekt javne gradske željeznice pod nazivom 'Cug u krug' koja bi trebala činiti kralježnicu javnog gradskog prijevoza.

Koncept integriranja željaznice u gradski prijevoz bazira se na željezničkoj infrastrukturi koja već postoji i u koju nije potrebno ulagati velike novce da zaživi, a radovi bi mogli početi već u lipnju, poručio je Rajko Ostojić.

"Imamo već metro u Gradu Zagrebu samo je on potpuno neiskorišten. Imamo prigradsku i gradsku željeznicu koja godina zjapi prazna, kao što zjape i gradski prostori", rekao je Ostojić najavivši da će se napraviti sinergija gradske željeznice s tramvajima i autobusima izgradnjom parkirališta na rubnim djelovima grada. Projekt u prvoj fazi predviđa gradnju novih postaja kod Heinzlove ulice, kod okretišta Borongaj, u Ravnicama, u Kozari Boku, Bogdanima, Trnskom, kod Savskog mosta te kod Vukovarske. Svaka stanica trebala bi koštati do milijun kuna.

"Od Vukovarske do Borongaja za 9 minuta, a od Trnskog do Glavnog kolodvora za točno 5 minuta. Danas se ta ista distanca vozi za 30-40, maksimalno 50 minuta", pojasnio je Ostojić.

Osim novih postaja koristit će se i postojeća stajališta Trnava, Čulinec, Resnik, Žitnjak i Ranžirni kolodvor. Novci će se namaknuti iz Europskih fondova i od Grada Zagreba, a cijene karata će ići dolje. "Naš je plan podići za 20% promet ZET-ovim autobusima i tramvajima i za otprilike toliko sniziti cijenu karata"

Ostojić procijenjuje da će se 200 do 250 tisuća ljudi koristiti ovim prijevozom. "U biti je ovo metro koji već imamo. Nije podzemni nego nadzemni. Postoji već infrastruktura koju treba samo poboljšati"

Ostojićev prijedlog komentirao je i aktualni zagrebački gradonačelnik Milan Bandić. "Oni predstavljaju projekte ovih 15-20 dana i onda će poslije otići, a na meni je da nastavim svoj posao. Sijanje iluzija je praksa u predizborno vrijeme", rekao je Bandić.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.