Događaji

Kao i brojne druge tvrtke

Kosor: Imam neki osjećaj da se radi na tome da Croatia Airlines propadne

Kosor: Imam neki osjećaj da se radi na tome da Croatia Airlines propadne

"Imam neki osjećaj da se radi na tome da Croatia Airlines propadne, odnosno da se proda za jednu kunu nekom stranom investitoru". Tim je riječima predsjednik Skupštine Grada Zagreba Darinko Kosor komentirao trenutnu situaciju u Zračnoj luci Zagreb.

Radovi na terminalu još nisu počeli, a uvedeno je i povećanje cijena naknada za putnike do 100%. Što je zabrinjavajuće jer unatoč obavezi da će naknadu plaćati po putniku, koncesionar sada to želi prebaciti na same putnike, prvenstveno građane Republike Hrvatske započeo je Kosor.

"Zašto dolazi do dizanja te cijene, kad se još nije počelo s radovima, kad nemamo bolji i ljepši terminal, koji daje bolje i kvalitetnije usluge. Odmah sada se dižu cijene na postojećem terminalu, kojeg su izgradili građani RH i grada Zagreba. Oni su preuzeli zgradu ovakva kakva je i odmah su podignuli cijene, a nisu poboljšali uslugu u ničemu. Zašto bi cijene bile od 50-100 posto skuplje", pita se Kosor.

Na sve to, dodaje, direktori Zračne luke Zagreb traže isplatu povećih bonusa za dosadašnji rad, te žele zadržati radna mjesta u tvrtki Zračna luka Zagreb koja bi sljedećih 30 godina samo vršila nadzor nad provođenjem koncesije. Sve ovo dovodi do zaključka i da se sustavno radi na uništenju Croatia Airlinesa kazao je Kosor.

"Imam neki osjećaj i to želim javno reći, da se radi na tome da Croatia Airlines propadne, odnosno da se proda za jednu kunu nekom stranom investitoru. To se na istom ovom modelu koji se sada provodi u Hrvatskoj, dogodilo i u Češkoj".

Sada je jasno da terminal koji će se graditi neće biti onakav kakav je bio u međunarodnom javnom natječaju, istaknuo je Kosor.

"Već iz pripravnih radova je vidljivo da se neće raditi o terminalu iste veličine. Neće biti staklenog krova kako je bilo u natječaju i neće se raditi podrumski prostor za transport prtljage. To će biti puno manji i skromniji terminal, nego što je najavljeno u projektu".

Za sve navedeno prvenstveno krivim Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture i ministra Sinišu Hajdaša Dončića zbog štetnog ugovora punog rupa, s nekoliko još štetnijih aneksa koji evidentno pogoduju francuskom koncesionaru, a na štetu Republike Hrvatske, zaključio je Kosor.

Cijeli slučaj za Media servis je komentirao i Ante Dujić iz Koordinacije sindikata ZLZ-a. "Ove činjenice o kojima govori gospodin Kosor su one na koje su radnici i sindikati ZLZ upozoravali zadnjih godinu i pol, nažalost oni koji su bili odgovorni za donošenje odluka nisu to uzeli u obzir, i danas imamo to što imamo" rekao je Dujić.

"Od najavljenih investicija, još uvijek je sve samo u tragovima. Od velike količine novca koja se treba sliti u Hrvatsku, za sada još ništa jer je to daleko manje od onoga što se propagiralo. Kako će izgledati i završiti projekt, to zbilja u ovom trenutku nitko ne zna."

"Troškovi su se već počeli prebacivati na način kako je to bilo i lako predvidjeti, kroz povećanje putničke takse, upravo smo na te takse mi i upozoravali" zaključio je Dujić.

Podsjetimo, prošlo je tri mjeseca od kada je francuski koncesionar ZAIC s ministrom prometa Sinišom Hajdašem Dončićem najavio početak gradnje novoga terminala na aerodromu Pleso, još nema nikakvih radova, što zabrinjava predsjednika Gradske Skupštine jer je Grad Zagreb vlasnik 25 posto Zračne luke Zagreb.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.