Novi slogan hrvatskog turizma
Krovni komunikacijski koncept „Croatia, full of life"
Konačnu odluku o odabiru krovnog komunikacijskog koncepta „Croatia, full of life" donijelo je Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice jednoglasnom odlukom i to na prijedlog Povjerenstva za odabir koncepta koje je također jednoglasnom odlukom odabrani koncept ocijenilo kao najboljim.
Prije samog odabira i konačne odluke o odabiru koncepta poduzete su sve radnje i provjere kako bi se zaštitio interes Hrvatske turističke zajednice kao naručitelja. U skladu s navedenim utvrđeno je:
- da navedeni koncept u ovom trenutku ne koristi niti jedna nacionalna turistička organizacija država konkurenata;
- da njegovo korištenje u drugim granama, koje ni u kojem slučaju nisu konkurentne ili u određenim kampanjama nekih proizvoda koji se ne mogu uspoređivati s nacionalnim turističkim proizvodom, ne ugrožava njegovu originalnost korištenja upravo u segmentu kojim se bavi Hrvatska turistička zajednica;
- da je tenderom određeno kako je ponuditelj Hrvatskoj turističkoj zajednici dužan nadoknaditi svu štetu koja bi proizlazila iz zaštite intelektualnog vlasništva trećih osoba.
Originalnost ovog koncepta je upravo u prijedlogu njegove primjene i ideji da se takva jednostavna poruka iskoristi u odnosu na jednu nacionalnu turističku destinaciju Europe.
„Živimo u 21. stoljeću te je gotovo nemoguće pronaći slogan ili složenicu koja nije negdje korištena u svrhu promocije.
Činjenica je da slogan „Croatia, full of life" nije korišten u promotivne turističke svrhe na nacionalnoj razini neke turističke destinacije pa tako nema nikakvih zapreka da ga mi koristimo. Hrvatska turistička zajednica poduzela je sve aktivnosti da se slogan zaštiti.
Također, napominjemo da i Hrvatska turistička zajednica može kao intelektualno vlasništvo zaštititi samo koncept kojim promoviramo proizvod kojeg nudimo, a to je turizam", rekao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.
Vezane vijesti
-
S ciljem racionalizacije poslovanja HTZ za oko 3 milijuna kuna smanjuje troškove Glavnog ureda
-
-
-
Kompletan slogan kojime će se Hrvatska ubuduće predstavljati je "Don't fill your life with days, fill your days with life"
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.