Biznis

Čekaju se službene brojke

Ivičić: Ove turističke sezone "srušit" ćemo rekordnu 2008.

Ivičić: Ove turističke sezone

Siguran sam da ćemo ove turističke sezone po zaradi "srušiti" rekordnu 2008. godinu, rekao je u intevjuu za Media servis direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić.

 

Iako se službene brojke još čekaju Ivičić vjeruje da smo u srpnju zabilježili plus u odnosu na lani. Što očekuje od kolovoza i koje se aktivnosti provode kako bi produljili turističu sezonu otkrio je u razgovoru Andreju Štrkalju.

Srpanj je iza nas, imate li naznake kako je prošao?

Informacije s terena govore da imamo odličan srpanj bolji nego lani. Očito je da smo pronašli rješenje za tu famoznu srpanjsku rupu, ne bih htio još nagađati oko konkretnih brojki, ali plus će biti simpatičan. S obzirom da je to najveća baza, apsolutni rast nosit će sa sobom zamjetmo povećanje noćenja, ali i turističke potrošnje, što je konačni cilj svakog biznisa.

Kakva su očekivanja za kolovoz?

Kolovoz je tradicionalno naš najjači mjesec kada su svi raspoloživi kapaciteti puni. S obzirom da imamo novih smještajnih kapaciteta ove godine, hotela i apartmana, očekujemo da će uz ove pojačane marketinške aktivnosti koje provodimo kolovoz biti bolji nego lani, a to je zapravo ključni mjesec sezone.

U prvih pola godine bilježimo plus, uzmemo li mogući plus u srpnju i kolovozu možemo li po zaradi ove godine konačno premašiti rekordnu 2008. godinu?

Iako je bila relativno kišna već smo se prošle sezone prilično približili 2008-oj. Siguran sam da ćemo je ove godine i prijeći. Imamo i sasvim drugačiju marketinšku politiku. Za sada su podaci vrlo ohrabrujući, a i najave za rujan su već izuzetno dobre. Naravno da u prilog tome ide i dobro vrijeme.

Koje su aktivnosti provode kako bi produljili turističku sezonu?

To je zapravo ključno pitanje svih mediteranskih turističkih destinacija. Prošle smo godine pokrenuli pilot projekt Hrvatska 365. Cilj je produljenje sezone kroz komunikaciju jasnih motiva dolazaka. To je kulturni turizam, sportski, gastro turizam, nautika i kongresni turizam. Također s obzirom da je planiranje sezone, posezone i predsezone uglavnom vezano za avio tržišta, tu mislim na Veliku Britaniju i Skandinaviju, za dolazak tih gostiju potrebne su nam dobre avionske veze. Tako da smo mi trenutno u pregovorima oko novih avio linija za iduću godinu. Smatramo da će kombinacija razvoja ovih proizvoda koje sam naveo s ovim avio linijama dati konkretan doprinos produljenju turističke sezone iduće godine.

Koliko događanja poput splitskog Ultra festivala „dižu" hrvatski turizam?

To su jasni motivi dolazaka za određenu ciljnu skupnu, tu mislim konkretno na mlade. Ultra je jedan od takvih festivala, imamo ih više, no Ultra je najveći. Ove sam godina bio na Ultri, i mi sudjelujemo u tom projektu, i bio sam impresioniran sa tih 50-ak tisuća mladih iz 140-ak zemalja, kako se lijepo zabavljaju, a zapravo nijednog incidenta nije bilo.

Dakle, treba razvijati motive dolazaka za sve segmente, i za obitelji s malo djecom, za parove, za one preko 50, ali i za mlade. Oni također imaju svoje zabave, ciljeve, svoje želje i nama je da tim trendovima udvoljimo.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.