Biznis

sjednica Skupštine

TZ grada Zadra nastavit će raditi na jačanju brenda i oblikovanju prepoznatljivog identiteta

TZ grada Zadra nastavit će raditi na jačanju brenda i oblikovanju prepoznatljivog identiteta
Bojan Bogdanić

Danas, u srijedu, 18. prosinca održana je 2. sjednica Skupštine TZ grada Zadra na kojoj su članovi usvojili Izmjene i dopune Godišnjeg programa rada i financijskog plana TZ grada Zadra za 2024. godinu

Danas, u srijedu, 18. prosinca održana je 2. sjednica Skupštine TZ grada Zadra na kojoj su članovi usvojili Izmjene i dopune Godišnjeg programa rada i financijskog plana TZ grada Zadra za 2024. godinu, kao i prijedlog Godišnjeg programa rada i financijskog plana za 2025. godinu, dokumenata koje su ranije usvojili članovi Turističkog vijeća na svojoj prethodnoj sjednici.

Program rada s financijskim planom za 2025. godinu izrađen je sukladno odrednicama Zakona o turističkim zajednicama, Statuta Turističke zajednice grada Zadra, u suradnji s TZ Zadarske županije te smjernicama i uputama Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice.

Izmjenama i dopunama Programa rada s financijskim planom 2024. godine predviđaju se ukupni prihodi s prenesenim prihodom iz prethodne godine u iznosu od 3.045.000,00 eura, dok se ukupni rashodi planiraju u iznosu od 2.730.000,00 eura. Za 2025. godinu predviđaju se ukupni prihodi u iznosu 3.135.000,00 eura i ukupni rashodi u iznosu 3.055.000,00 eura.

Grad Zadar, s pripadajućim mjestima, za razdoblje siječanj-listopad 2024. godine, prema podacima sustava eVisitor bilježi 6% više noćenja (ukupno 2.503.562) i 9% više dolazaka (ukupno 6662.772) u odnosu na isto razdoblje 2023. godine.

Prema podacima turističkog prometa emitivnih tržišta, najveći broj ostvarenih noćenja bilježe turisti iz sljedećih država: Njemačka (398.533), Hrvatska (299.390), Poljska (231.499), Austrija (185.565), Slovenija(125.113), Ujedinjena Kraljevina (114.937), Slovačka (85.553), Italija (78.409) i Francuska (77.061).

U strukturi ukupnog broja turista prema vrsti smještaja, zabilježen je visok udio broja turista u hotelskom smještaju s 39%, zatim slijede objekti u domaćinstvu s 36%, ostali ugostiteljski objekti za smještaj u vlasništvu tvrtki i obrta 14%, u kampovima bilježimo 7%, u nekomercijalnom smještaju 1%, a u nautici 3%.  

TZ grada Zadra nastavit će raditi na jačanju brenda i oblikovanju prepoznatljivog identiteta destinacije uz kontinuirano unaprjeđenje turističke ponude. Provedbom strateških dokumenata i Studija prihvatnog kapaciteta, kao i Plana upravljanja destinacijom, u suradnji s javnim i privatnim sektorom, inicirat će se stvaranje atraktivnog i konkurentnog turističkog proizvoda s naglaskom na razvoj održivog turizma.


Reci što misliš!