trendovi u turizmu
U tijeku kampanja za poticanje ranih rezervacija putovanja u 2025.
Trend ranijeg bukiranja postaje sve popularniji, što zbog povoljnijih cijena, što zbog potrebe pravovremenog planiranja putovanja i odmora.
Uzimajući u obzir povratak određenih trendova u turizmu, kao što je primjerice povećani rast potražnje za first minute ponudama, Hrvatska turistička zajednica pokrenula je kampanju „Croatia is just a booking away” koja za cilj ima poticanje ranih rezervacija i putovanja u 2025. godini.
Aktivnosti u sklopu ove kampanje provode se na tržištima s kojih hrvatski turizam ostvaruje najviše turističkog prometa, ali i na onim tržištima koja prema određenim istraživanjima imaju najveću tendenciju ranog bukiranja. To su Njemačka, Austrija, UK, Nizozemska, Švedska i Švicarska. Kampanja traje sve do kraja veljače 2025. godine.
„Trend ranijeg bukiranja postaje sve popularniji, što zbog povoljnijih cijena, što zbog potrebe pravovremenog planiranja putovanja i odmora. Kroz kreativne promotivne aktivnosti nastojimo privući goste da odaberu našu zemlju kao svoju iduću odredišnu destinaciju. Osim toga, našim budućim gostima želimo približiti niz turističkih proizvoda sveukupne hrvatske turističke ponude te je cilj i ovom kampanjom dodatno ojačati poziciju Hrvatske kao sigurne, cjelogodišnje i atraktivne turističke destinacije koja ima potencijala postići još intenzivniji turistički promet tijekom cijele godine“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Dodajmo kako je u okviru kampanje naglasak na onim turističkim proizvodima za kojima je na navedenim tržištima izražen najveći interes, a to su prekrasna priroda, kultura, nautika, eno-gastronomija i aktivni turizam. Promotivne aktivnosti realiziraju se kroz offline i online medije, odnosno u sklopu televizijskih i radijskih programa, tiskovina, kanala vanjskog i display oglašavanja, društvenih mreža i dr., a provode se i na najvažnijim booking platformama spomenutih tržišta.
Nakon odličnih trendova u listopadu, tijekom kojeg je u našoj zemlji ostvareno 8 posto više dolazaka i noćenja, pozitivni trendovi turističkog prometa u posezoni nastavljeni su i u dosadašnjem dijelu studenoga tijekom kojeg se u našoj zemlji bilježi rast prometa od 10 posto u dolascima i 13 posto u noćenjima.
Također, uspješno je zadržan kumulativni rast prometa na razini cijele godine od 3 posto u dolascima i 1 posto u noćenjima pa će hrvatski turizam i ovu godinu završiti s pozitivnim rezultatom, dok će utjecaj kampanje za poticanje ranog bukiranja biti vidljiv na rezultatima turističkog prometa u 2025. godini.
Vezane vijesti
-
U Lišanima Ostrovičkim svečano je obilježen Dan općine i blagdan nebeskog zaštitnika sv. Nikole Tavelića.
-
S ponedjeljka na utorak, 11./12. studenog u Zadru na predjelu Poluotoka nepoznati počinitelj je iz prostorija stomatološke ordinacije otuđio medicinski uređaj, vrijednosti oko tisuću eura.
-
Predstava 'Samo naprijed, samo...'. novi je autorski projekt Roka Nakića u produkciji Trećeprostora koja se premijerno izvodi u sklopu Večernje scene Kazališta lutaka Zadar, 14. studenog u 20:00h.
-
Uoči obilježavanja Svjetskog dana ženskog poduzetništva 19. studenog 2024. Poduzetnički inkubator Ragan organizira panel raspravu "365 OTOČNO PODUZETNIŠTVO" koju će voditi Claudia Pučić Lerotić (CL projects).
Izdvojeno
-
Plan joj je odseliti se u Francusku i tamo roditi. ''Oboje smo jako sretni i zahvalni što smo tu gdje jesmo i nadam se da će sve biti u redu do samoga kraja", rekla je pjevačica.
-
U većinom hladniji četvrtak i na Jadranu dosta oblaka, lokalno i olujni udari bure. Ponegdje će pasti malo kiše, uglavnom u višem gorju susnježice i snijega.
-
U Zadru će tako u utorak, 19. studenog, u 17:30 u Kazalištu lutaka autori gostovati uz prevoditeljicu Maju Peterlić, te uz glazbenu pratnju multimedijalnog umjetnika Roberta Vodanovića Čopora.
-
Osiguravanje četvrtfinala Lige nacija bit će nam dodatni motiv na gostovanju kod Škotske, izjavio je hrvatski nogometni reprezentativac Duje Ćaleta-Car prije gostovanja u Glasgowu.
Reci što misliš!