ivan i sarah osmislili su fora koncept!
Kultura na leđima - Zadar kao dio mode i identiteta
SuperKul Club neovisni je francusko -hrvatski dizajn studio sa sjedištem u Zadru, posvećen spajanju kulturne baštine i modernog dizajna.
A mi smo zapazili njihovu jako zanimljivu prvu kampanju "Kultura na leđima", inspiriranu pričama i simbolima Zadra, fotografiranu u autentičnom ambijentu HNK Zadar, pa smo odlučili provjeriti kako je nastala.
Kampanja spaja prošlost i suvremenost kroz ilustracije koje oživljavaju prepoznatljive motive grada, dok modeli postaju nositelji kulture – doslovno i simbolično.
Ivan i Sarah Parada - "Brand Warriors" - željeli su Naš cprikazati kako se Zadar može nositi na leđima, i to u svakodnevnom životu, kao dio mode i identiteta.
Kazalište, pokret i Zadar na leđima. Ova priča se nosi – doslovno
Kako je došlo do ideje za kolekciju?
Ideja za kolekciju „Kultura na leđima“ proizašla je iz naše potrebe za autentičnošću i želje da povežemo priče lokalnih sredina s modernim dizajnom. Inspiraciju smo pronašli u rodnom Zadru – gradu bogate povijesti i snažnog identiteta, a htjeli smo te priče prenijeti na način koji spaja kulturu, modu i održivost. Leđa su nam se činila savršenim platnom za ilustracije koje nose priču, a naša prva kolekcija tek je početak istraživanja ovakvog pristupa.
Tko su vaši suradnici na snimanju?
Naš tim čini manji krug suradnika i prijatelja, a ideju, koncept i identitet kolekcije kreirali smo mi, Ivan i Sarah Parada.
Snimanje je realizirano u bliskoj suradnji s talentiranim prijateljima koji dijele našu viziju i kojima zahvaljujemo ovim putem, iza objektiva je bio fotograf Toni Opačić, dok modeli žele ostati iza scene (haha), što potpuno poštujemo.
Zašto kazalište?
Hrvatsko narodno kazalište u Zadru odabrali smo jer smo ga vidjeli kao savršeno mjesto za promociju kulturne baštine grada i povezivanje tradicije s modernim izričajem.
Kazalište je samo jedna od „scena“ koje smo zamislili – u budućnosti planiramo puno novih i uzbudljivih scenarija koji će biti sve samo ne obični. Svaka kampanja nosi novu priču i prostor koji joj daje poseban karakter.Imate li studio za showroom?
Showroom kao takav nemamo, no naš studio je mjesto gdje možete doći pogledati odjeću i postere te doživjeti naš rad izbliza.
Kupnja se za sada odvija isključivo putem našeg webshopa, ali reakcije javnosti pokazuju da ova priča ima potencijal za više – showroom možda nije tako daleka ideja.
Naša velika sestra - SuperKul Studio (krovni brend), posvećen je kreiranju vizualnih identiteta, no nama je trenutno fokus na SuperKul Club i našu prvu kolekciju koja spaja umjetnost, kulturu i održive materijale kroz motive ilustracija.
Ilustracije iz kolekcije već se nalaze na majicama i posterima, a svi su dostupni za prodaju putem našeg web shopa. SuperKul Club nastoji ponuditi nešto drugačije – nešto što nije samo odjeća, već iskustvo koje nosi emociju i povezuje nas s mjestima i pričama.
Vjerujemo da je ovo tek početak. Naš plan je oslikati i druge gradove diljem Hrvatske, prenoseći njihove jedinstvene priče kroz naš dizajn. Svaka kolekcija donijet će novi vizualni jezik, inspiriran lokalnim identitetima i kulturnim posebnostima. Vjerujemo da svako mjesto ima priču vrijednu dijeljenja i jedva čekamo otkriti ih zajedno s vama.
Naša vizija je jasna: stvarati komade koji su jednostavni, ali ostavljaju dubok trag. Svaki naš projekt vođen je željom da izazove reakciju, potakne razmišljanje i ostavi prostora za osobnu interpretaciju.
__________________________________________________________________
I što još dodati na kraju?
Ako vjerujete u snagu priča, prirodnih materijala i autentičnosti - SuperKul Club je mjesto za vas.
Ovo nije samo moda – ovo je priča o ljudima, mjestima i trenucima koje nosimo sa sobom. Dobrodošli u klub!
Vezane vijesti
-
Sve u svoje vrijeme pa tako i ovaj koncert na Dan zaljubljenih. U dvoranu Krešimira Ćosića napokon nam dolazi Dalmato.
-
Udruženje obrtnika Zadar kao organizator zahvaljuje svima koji su svojim sudjelovanjem i podrškom doprinijeli uspjehu 15. Festivala vjenčanja, koji je 18. i 19. siječnja 2025. godine održan u prostoru Arsenala u Zadru.
-
Cataleya indoor Cup, ili dvoranski mali nogomet za dječake u Svetom Filipu i Jakovu, u svom drugom, od tri predviđena turnira, otišao je najdalje po pitanju zanimljivosti i draži sporta.
-
Pozivaju se na sudjelovanje čuvari baštine -proizvođači autohtonog proizvoda ninskog kraja. Turistička zajednica Grada Nina i Udruga šokolara Nin upućuju poziv zainteresiranim natjecateljima da se prijave u izboru za naj šokol i u ovoj godini.
Izdvojeno
-
-
Švicarska blitva, manje poznata superhrana iz obitelji cikle, ima brojne zdravstvene prednosti koje je čine vrijednim dodatkom svakodnevnoj prehrani.
-
Sve u svoje vrijeme pa tako i ovaj koncert na Dan zaljubljenih. U dvoranu Krešimira Ćosića napokon nam dolazi Dalmato.
-
Dvojica vozača su odbili testiranje na prisutnost droga u organizmu dok je treći vozač upravljao vozilom prije položenog vozačkog ispita - izvjestila je PU zadarska.
Reci što misliš!