Biznis

Rezultati analize

Smještaj, gastronomija, atrakcije: Visoko zadovoljstvo gostiju u Zadru

Smještaj, gastronomija, atrakcije: Visoko zadovoljstvo gostiju u Zadru
Bojan Bogdanić

Na osnovi analize 22.682 recenzije u tekućoj godini, ukupan stupanj zadovoljstva gostiju turizmom u Zadru iznosi visokih 89,2/100.

Turistička zajednica grada Zadra, u suradnji s tvrtkom Feel IQM, nastavlja s provedbom projekta integralnog upravljanja kvalitetom pod nazivom IQM Destination Zadar.

Ovaj projekt temeljen je na održivom razvoju i umrežavanju lokalnih dionika, te se njime mjeri online reputacija destinacije na osnovi recenzija, ocjena i komentara gostiju tijekom boravka u Zadru.

Na osnovi analize 22.682 recenzije u tekućoj godini, ukupan stupanj zadovoljstva gostiju turizmom u Zadru iznosi visokih 89,2/100. Svjesni važnosti zadovoljstva gostiju, rezultati online reputacije važan su pokazatelj daljnjeg razvoja turizma destinacije.

Rezultati analize zadovoljstva gostiju od 1. siječnja 2024. do danas su sljedeći:

· na osnovi 22.682 recenzije, ukupno zadovoljstvo gostiju turizmom u Zadru iznosi 89,2/100
· u hotelima je zadovoljstvo gostiju bilo na nivou 85,5/100, a odnosi se na 16 zadarskih hotela
· 11 hostela u Zadru gosti su ocijenili na razini 85/100
· zadovoljstvo gostiju atrakcijama dobilo je ocjenu 94/100
· kvaliteta i usluge na plažama imaju ocjenu 87/100
· gosti su izuzetno zadovoljni hranom i uslugom u restoranima koju su ocijenili s visokih 90,5/100, temeljeno na 8542 recenzijaU sklopu projekta, Turistička zajednica grada Zadra objavila je Javni poziv u koji želi uključiti sve lokalne lokalne pružatelje usluga u Zadru (privatne iznajmljivače, ugostitelje, hotele, hostele, turističke agencije i kulturne ustanove) s ciljem razvoja destinacijskih proizvoda, mjerenja kvalitete usluge i proizvoda u destinaciji te poticanja na izvrsnost.

Time će svaki dionik u svom segmentu poslovanja imati nove mogućnosti za podizanje kvalitete i privlačenje novih gostiju.

IQM Destination Zadar nudi besplatan individualni pristup i edukaciju za svakog dionika koji se želi osobno uključiti u projekt.

Kroz ovu inicijativu, svi sudionici mogu vidjeti kako stoje u odnosu na tržišni prosjek na osnovu realnih parametara i relevantnih podataka, što im omogućava precizno planiranje daljnjeg razvoja i poboljšanja kvalitete svojih usluga.

Apsolutni prioritet i cilj Turističke zajednice grada Zadra je održavanje visoke kvalitete u svakom segmentu turističkog poslovanja, s namjerom postizanja najmanje destinacijske ocjene kvalitete od 89/100.

Sudjelovati u projektu možete ispunjavanjem pristupnice na poveznici: PRISTUPNICA - IQM Destination ZADAR
 


Reci što misliš!