Rezultati analize
Smještaj, gastronomija, atrakcije: Visoko zadovoljstvo gostiju u Zadru
Na osnovi analize 22.682 recenzije u tekućoj godini, ukupan stupanj zadovoljstva gostiju turizmom u Zadru iznosi visokih 89,2/100.
Turistička zajednica grada Zadra, u suradnji s tvrtkom Feel IQM, nastavlja s provedbom projekta integralnog upravljanja kvalitetom pod nazivom IQM Destination Zadar.
Ovaj projekt temeljen je na održivom razvoju i umrežavanju
lokalnih dionika, te se njime mjeri online reputacija destinacije
na osnovi recenzija, ocjena i komentara gostiju tijekom boravka u
Zadru.
Na osnovi analize 22.682 recenzije u tekućoj godini, ukupan
stupanj zadovoljstva gostiju turizmom u Zadru iznosi visokih
89,2/100. Svjesni važnosti zadovoljstva gostiju, rezultati online
reputacije važan su pokazatelj daljnjeg razvoja turizma
destinacije.
Rezultati analize zadovoljstva gostiju od 1. siječnja 2024. do
danas su sljedeći:
· na osnovi 22.682 recenzije, ukupno zadovoljstvo gostiju
turizmom u Zadru iznosi 89,2/100
· u hotelima je zadovoljstvo gostiju bilo na nivou 85,5/100, a
odnosi se na 16 zadarskih hotela
· 11 hostela u Zadru gosti su ocijenili na razini 85/100
· zadovoljstvo gostiju atrakcijama dobilo je ocjenu 94/100
· kvaliteta i usluge na plažama imaju ocjenu 87/100
· gosti su izuzetno zadovoljni hranom i uslugom u restoranima
koju su ocijenili s visokih 90,5/100, temeljeno na 8542
recenzijaU
sklopu projekta, Turistička zajednica grada Zadra objavila je
Javni poziv u koji želi uključiti sve lokalne lokalne pružatelje
usluga u Zadru (privatne iznajmljivače, ugostitelje, hotele,
hostele, turističke agencije i kulturne ustanove) s ciljem
razvoja destinacijskih proizvoda, mjerenja kvalitete usluge i
proizvoda u destinaciji te poticanja na izvrsnost.
Time će svaki dionik u svom segmentu poslovanja imati nove mogućnosti za podizanje kvalitete i privlačenje novih gostiju.
IQM Destination Zadar nudi besplatan individualni pristup i edukaciju za svakog dionika koji se želi osobno uključiti u projekt.
Kroz ovu inicijativu, svi sudionici mogu vidjeti kako stoje u
odnosu na tržišni prosjek na osnovu realnih parametara i
relevantnih podataka, što im omogućava precizno planiranje
daljnjeg razvoja i poboljšanja kvalitete svojih usluga.
Apsolutni prioritet i cilj Turističke zajednice grada Zadra je
održavanje visoke kvalitete u svakom segmentu turističkog
poslovanja, s namjerom postizanja najmanje destinacijske ocjene
kvalitete od 89/100.
Sudjelovati u projektu možete ispunjavanjem pristupnice na
poveznici: PRISTUPNICA - IQM Destination
ZADAR
Izdvojeno
-
Raštika biblijskih dimenzija narasla je u vrtu virskog domaćina Nevenka Kapovića kojeg na otoku Viru svi zovu Veno.
-
U derbiju 17. kola SuperSport HNL-a Hajduk i Rijeka su pred 29.489 gledatelja na Poljudu odigrali 2-2. Hajduk je dva puta vodio, ali se Rijeka oba puta vratila i sačuvala remi ostavši tako i nakon 17 kola bez poraza.
-
U 12. kolu FavBet Premijer lige košarkaši Zadra gostovali su na vrućem terenu u Sinju kod Alkara gdje su odličnom obranom u posljednjoj dionici slavili rezutatom 61-71 (18-13-24, 26-15, 5-14).
-
Posljednja ovogodišnja akcija darivanja krvi održana u petak, 13. prosinca 2024. bila je više nego uspješna, navode iz udruge DDK Kali.
Reci što misliš!